Reklama
Rozwiń
Reklama

Hotelarzu, sprawdź kontrahenta

W ramach kampanii „Poznaj swojego kontrahenta” do prawie 40 tysięcy hoteli i restauracji trafią ulotki informujące o nieprawidłowościach, do których może dochodzić podczas pokazów handlowych

Publikacja: 01.02.2019 07:46

Konrad Szałkiewicz, przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej

Konrad Szałkiewicz, przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej

Foto: Newseria Biznes

Nieuczciwe pokazy produktów to zmora rynku i konsumentów. Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Federacja Konsumentów apelują do hotelarzy i restauratorów, aby nie wynajmowali przestrzeni ich organizatorom.

Mimo działań edukacyjnych i prawnych nieuczciwe firmy wciąż organizują pokazy, podczas których konsumenci są namawiani do zakupu drogich garnków, kołder czy urządzeń medycznych. Ofiarą takich trików manipulacyjnych najczęściej padają osoby starsze. Spotkania odbywają się w hotelach, restauracjach, a nawet szkołach i szpitalach.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama