Reklama

Hotelarzu, sprawdź kontrahenta

W ramach kampanii „Poznaj swojego kontrahenta” do prawie 40 tysięcy hoteli i restauracji trafią ulotki informujące o nieprawidłowościach, do których może dochodzić podczas pokazów handlowych

Publikacja: 01.02.2019 07:46

Konrad Szałkiewicz, przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej

Konrad Szałkiewicz, przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej

Foto: Newseria Biznes

Nieuczciwe pokazy produktów to zmora rynku i konsumentów. Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Federacja Konsumentów apelują do hotelarzy i restauratorów, aby nie wynajmowali przestrzeni ich organizatorom.

Mimo działań edukacyjnych i prawnych nieuczciwe firmy wciąż organizują pokazy, podczas których konsumenci są namawiani do zakupu drogich garnków, kołder czy urządzeń medycznych. Ofiarą takich trików manipulacyjnych najczęściej padają osoby starsze. Spotkania odbywają się w hotelach, restauracjach, a nawet szkołach i szpitalach.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama