Reklama
Rozwiń

Thomas Cook sprzedaje taniej w internecie

Thomas Cook rezygnuje w Wielkiej Brytanii z jednej ceny we wszystkich kanałach sprzedaży. Touroperator chce sprzedawać w internecie taniej, bo musi konkurować z innymi organizatorami i agentami

Publikacja: 09.01.2019 08:29

Thomas Cook sprzedaje taniej w internecie

Foto: materiały prasowe

Thomas Cook testował stosowanie różnych cen w poszczególnych kanałach sprzedaży już od października ubiegłego roku - donosi portal Travel Weekly. Wówczas agenci narzekali, że nie mogą z nim konkurować, a jeśli chcą utrzymać klienta, muszą dać rabat z własnej prowizji. Touroperator tłumaczył, że sprawdza różne modele cen, w zależności od kierunków i sposobów sprzedaży.

Czytaj też: "Thomas Cook testuje różnicowanie cen ofert w zależności od miejsca sprzedaży".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta