Thomas Cook sprzedaje taniej w internecie

Thomas Cook rezygnuje w Wielkiej Brytanii z jednej ceny we wszystkich kanałach sprzedaży. Touroperator chce sprzedawać w internecie taniej, bo musi konkurować z innymi organizatorami i agentami

Publikacja: 09.01.2019 08:29

Thomas Cook sprzedaje taniej w internecie

Foto: materiały prasowe

Thomas Cook testował stosowanie różnych cen w poszczególnych kanałach sprzedaży już od października ubiegłego roku - donosi portal Travel Weekly. Wówczas agenci narzekali, że nie mogą z nim konkurować, a jeśli chcą utrzymać klienta, muszą dać rabat z własnej prowizji. Touroperator tłumaczył, że sprawdza różne modele cen, w zależności od kierunków i sposobów sprzedaży.

Czytaj też: "Thomas Cook testuje różnicowanie cen ofert w zależności od miejsca sprzedaży".

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive