Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.01.2019 08:29 Publikacja: 09.01.2019 08:29
Foto: materiały prasowe
Thomas Cook testował stosowanie różnych cen w poszczególnych kanałach sprzedaży już od października ubiegłego roku - donosi portal Travel Weekly. Wówczas agenci narzekali, że nie mogą z nim konkurować, a jeśli chcą utrzymać klienta, muszą dać rabat z własnej prowizji. Touroperator tłumaczył, że sprawdza różne modele cen, w zależności od kierunków i sposobów sprzedaży.
Czytaj też: "Thomas Cook testuje różnicowanie cen ofert w zależności od miejsca sprzedaży".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas