Reklama

Thomas Cook sprzedaje taniej w internecie

Thomas Cook rezygnuje w Wielkiej Brytanii z jednej ceny we wszystkich kanałach sprzedaży. Touroperator chce sprzedawać w internecie taniej, bo musi konkurować z innymi organizatorami i agentami

Publikacja: 09.01.2019 08:29

Thomas Cook sprzedaje taniej w internecie

Foto: materiały prasowe

Thomas Cook testował stosowanie różnych cen w poszczególnych kanałach sprzedaży już od października ubiegłego roku - donosi portal Travel Weekly. Wówczas agenci narzekali, że nie mogą z nim konkurować, a jeśli chcą utrzymać klienta, muszą dać rabat z własnej prowizji. Touroperator tłumaczył, że sprawdza różne modele cen, w zależności od kierunków i sposobów sprzedaży.

Czytaj też: "Thomas Cook testuje różnicowanie cen ofert w zależności od miejsca sprzedaży".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama