Nadwiślański ibis Styles - z wiosłem nad głową

Kajaki, wiosła, koła ratunkowe i nadwiślańskie plaże pełne odpoczywających ludzi, a wszystko przedstawione w stylistyce lat 50. XX wieku – taki wystrój zdecydował się nadać swojemu nowemu warszawskiemu hotelowi Orbis

Publikacja: 11.12.2018 10:04

Foto: materiały prasowe

To pierwszy ibis Styles, jaki od podstaw firma zbudowała w Warszawie. Obiekt stanął przy ulicy Zagórnej, kilkaset metrów od brzegu Wisły. I właśnie hasło „Wisła łączy" stało się motywem przewodnim, któremu podporządkowano wystrój wnętrz. Projektantka Justyna Frąckiewicz nawiązywała do niego na każdym kroku. Przy tym, jak przyznaje, inspirowała się charakterystycznym wzornictwem stosowanym w reklamie lat 50 i 60 w Stanach Zjednoczonych (łagodne linie, wyolbrzymione, nieco uproszczone postaci, dużo pastelowych kolorów). Oprócz scenek pikników nad rzeką malowanych na ścianach, czy pojedynczych elementów powielonych niczym na tapecie na szklanych przepierzeniach w łazienkach, w hotelu natknąć się można na zawieszone na ścianach prawdziwe koła ratunkowe, wiosła czy mierniki poziomu wody. Nawet sufity w pokojach pokrywają szerokie pasy, niczym z plażowych płóciennych zadaszeń. Wszystko ma wprawiać w nastrój odpoczynku, rozluźnienia i zabawy w słońcu, na świeżym powietrzu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10