Reklama
Rozwiń
Reklama

Agenci muszą być gotowi na gorsze czasy

Trzeba wykorzystać dobrą sytuację w branży, żeby przygotować się na trudniejszy okres, bo dobra koniunktura może się szybko skończyć – ostrzega szef sieci biur Neckermann Reisen Partner

Publikacja: 02.12.2018 05:33

Agenci muszą być gotowi na gorsze czasy

Foto: Fotorzepa

Sytuacja biur agencyjnych w Niemczech jest zdaniem Christopha Rischego, prezesa Neckermann Reisen Partner (kooperatywa zrzeszająca ponad 500 biur agencyjnych), bardzo dobra. Miniony rok rozliczeniowy 2017/2018 (od 1 października 2017 roku do 30 września 2018 roku) zakończył się wzrostem obrotów o 6,8 procent, licząc w stosunku do poprzedniego roku. Zarówno on jak i Albin Loidl, z którym Risch wspólnie szefuje wspomnianej kooperatywie, ostrzegali na spotkaniu „Business Day" zorganizowanym dla członków tej organizacji, że niedługo świetna koniunktura może się skończyć. Należy więc pomyśleć o opracowaniu strategii komunikacji marketingowej, aktualizacji danych, uzyskaniu zgód na przesyłanie materiałów reklamowych i nawiązywanie relacji. Risch przypomina też, że w ostatnich czasach negocjacje z touroperatorami stały się trudniejsze, co również ma wpływ na sytuację agentów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama