Po przebudowie w stoczni w Bremenhaven prom będzie największą jednostką obsługującą połączenia z Polski do Szwecji w stałym rozkładzie od września.

- „Peter Pan" to nowa jakość na trasie ze Świnoujścia do Trelleborga - zapewnia dyrektor TT-Line Polska Aneta Wencel, cytowana w komunikacie prasowym. - Wierzymy, że nasi klienci docenią, że TT-Line kładzie bardzo duży nacisk na przyjazną dla środowiska eksploatację statków. Jesteśmy także dumni, że możemy zaoferować pasażerom lepszy komfort podróżowania. Na pokładzie jest ponad 200 kabin pasażerskich, różnych kategorii, w tym ekskluzywne liczące 34 metry kwadratowe kabiny Panorama Suite. W trakcie 6-godzinnego rejsu goście będą mogli skorzystać z restauracji, strefy SPA z siłownią, strefy relaksu, a rodziny z dziećmi ze strefy zabaw – wyjaśnia.

„Peter Pan" będzie jednym z najbardziej przyjaznych środowisku promów na Bałtyku - zapewnia armator. Ma napęd spalinowo- elektryczny, który znacznie redukuje emisję szkodliwych substancji. Dodatkowo kształty kadłuba promu i zmieniona w trakcie wydłużenia promu gruszka dziobowa zredukują emisję spalin o 25 procent. Potwierdziły to próby morskie, przeprowadzone przez przy wyspie Helgoland i północnej części Danii.