Facebook pomoże podjąć turystyczną decyzję

Nowe narzędzie reklamowe od Facebooka ma pomóc dotrzeć biurom podróży i innym turystycznym usługodawcom do osób, które wiedzą na razie tylko tyle, że chcą dokądś pojechać

Publikacja: 30.05.2018 08:23

Facebook pomoże podjąć turystyczną decyzję

Foto: Bloomberg

„Trip consideration" (rozważanie wycieczki) to kolejne narzędzie reklamowe przygotowane przez Facebook. Dzięki niej firmy będą mogły docierać do osób, które znajdują się na wczesnym etapie planowania podróży. To kolejna nowość po dynamicznych ofertach reklamowych (dynamic travel ads) wprowadzonych przez serwis na rynek w październiku zeszłego roku. Nowe rozwiązanie pozwala zareklamować swoje usługi internautom, którzy zastanawiają się nad podróżą. Portal zidentyfikuje potencjalnych klientów na podstawie historii ich zachowań na Facebooku i Instagramie. Grupą docelową są lubiący wyjeżdżać milenialsi.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont