Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.05.2018 08:23 Publikacja: 30.05.2018 08:23
Foto: Bloomberg
„Trip consideration" (rozważanie wycieczki) to kolejne narzędzie reklamowe przygotowane przez Facebook. Dzięki niej firmy będą mogły docierać do osób, które znajdują się na wczesnym etapie planowania podróży. To kolejna nowość po dynamicznych ofertach reklamowych (dynamic travel ads) wprowadzonych przez serwis na rynek w październiku zeszłego roku. Nowe rozwiązanie pozwala zareklamować swoje usługi internautom, którzy zastanawiają się nad podróżą. Portal zidentyfikuje potencjalnych klientów na podstawie historii ich zachowań na Facebooku i Instagramie. Grupą docelową są lubiący wyjeżdżać milenialsi.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas