Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.02.2018 15:12 Publikacja: 21.02.2018 15:12
Konferencja Witolda Bańki odbyła się na Stadionie Narodowym. Ministrowi towarzyszylio grono pracowników Polskiej Organizacji Turystyki
Foto: Anna Kłossowska
Ceny obniżyło 661 przedsiębiorców - hotelarzy, restauratorów, muzea, atrakcje turystyczne, ośrodki sportowe. To o około 20 procent więcej niż podczas poprzedniej, jesiennej, edycji akcji.
- To wydarzenie pokazuje, że chcemy wypoczywać w Polsce również w tak zwanym sezonie niskim – mówił podczas konferencji dla mediów inaugurującej wiosenną odsłonę wydarzenia Witold Bańka, minister sportu i turystyki, a zarazem pomysłodawca i inicjator wydarzenia ("to jego dziecko" - mówił prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk). – Te dwa weekendy w roku proponowane w ramach akcji mają też za zadanie ukazać piękno i atrakcyjność naszego kraju, mającego do zaoferowania fantastyczne usługi. Rosnąca liczba partnerów potwierdza, że weekend za pół ceny stał się już turystyczną tradycją – dodał. "Strategicznymi partnerami" akcji są są PLL LOT i PKP Intercity.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas