Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.02.2018 08:56 Publikacja: 09.02.2018 08:21
fot. thomascook.com
Foto: Materiały promocyjne
Peter Fankhauser, prezes Grupy Thomasa Cooka, mówi, że choć sprzedaż tak naprawdę dopiero ruszyła, już dziś można uznać, że rok zaczął się dobrze. Jednym z czynników, które pozwoliły osiągnąć przychody wyższe o 7 procent (porównując rok do roku), są dobre wyniki linii lotniczych należących do koncernu.
– Z naszych dotychczasowych obserwacji wynika, że klienci nadal chcą spędzać wakacje za granicą. Podjęliśmy działania, które mają sprostać rosnącemu popytowi na wyjazdy do wschodniej części basenu Morza Śródziemnego – mówi Fankhauser. Jak dodaje, koncernowi udało się już przerzucić część programu z wysp hiszpańskich, czyli z rynku, w którym nacisk na obniżanie marży jest duży, na inne kierunki, m.in. Egipt i Turcję.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas