W Meksyku coraz więcej turystów

Bloomberg

22 miliony turystów odwiedziły Meksyk w pierwszym półroczu tego roku, co oznacza 7-procentowy wzrost rok do roku, a także zwiększenie zatrudnienia o 4,3 procent

Meksyk zyskał w pierwszym półroczu tego roku na popularności, podaje portal Hosteltur. Od stycznia do czerwca kraj odwiedziły 22 milionów turystów zagranicznych, czyli o 7 procent więcej rok do roku. Miało to bezpośredni wpływ na sytuację na rynku pracy – w drugim kwartale zatrudnienie w branży miało 4,3 miliona osób, czyli o 4,3 procent więcej niż rok wcześniej. Dla porównania – w innych sektorach wzrost zatrudnienia wyniósł średnio 2,3 procent.

Czytaj także: „Meksyk coraz popularniejszy wśród turystów”.

Ponadto w tym roku kursy z obsługi gości w hotelach i punktach gastronomicznych ukończyło już 1075 osób. Tematyka poruszana w czasie szkoleń obejmowała jakość usług, pracę zespołową, asertywną komunikację i kulturę turystyczną. Meksyk opracował 46 standardów kompetencyjnych dla branży turystycznej, szkolenia w tym zakresie prowadzi 2,5 tysiąca podmiotów.

Zobacz też: „Meksyk: Zalegalizujmy narkotyki, turystyka zyska”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Chinom nie podobają się hotelowe strony internetowe

Chiński urząd do spraw turystyki nakazał wszystkim międzynarodowym sieciom hotelarskim skontrolowanie map i systemów ...

Anglia zakazuje podróży. Touroperatorzy bezradni, odwołują wyloty

Od czwartku, 5 listopada, do 2 grudnia wycieczki zagraniczne z Anglii będą zakazane. Nie ...

Dominikana: Miejscowości turystyczne działają bez zmian

Huragan Irma nie miał wpływu na ruch turystyczny na Dominikanie. Miejscowości turystyczne działają bez ...

Wizz Air poleci z Krakowa do Sztokholmu

Węgierska tania linia lotnicza ogłosiła dziś uruchomienie w połowie lipca nowego połączenia ze stolicy ...

TUI: nowa platforma, stare rady dla turystów

TUI przygotowało nową platformę informacyjną. Na portalu travel.me znajdują się artykuły blogerów, ekspertów turystycznych ...

Betlej: Znaczący spadek sprzedaży wycieczek

Złe nastroje konsumentów i dobra pogoda przeszkadzają touroperatorom – ocenia ekspert Znaczące, bo prawie ...