Cook dokłada leżaków do wynajęcia

Filip Frydrykiewicz

Z 30 do 50 rośnie liczba hoteli, w których klienci Thomasa Cooka mogą zarezerwować leżak. W pierwszym okresie, pilotażowym, klienci wykupili 50 procent tej oferty

„Wybierz swój ulubiony leżak” to produkt, który Thomas Cook wprowadził do sprzedaży w styczniu tego roku. Za możliwość zamówienia konkretnego łóżka na basenie klienci płacą 25 euro. Oferta dostępna jest w krajach Europy Zachodniej, ale ma wejść do programu także w Neckermann Podróże. Na razie klienci mogą korzystać z innego udogodnienia, a mianowicie możliwości wybrania konkretnego pokoju w hotelu. Za taką opcję trzeba zapłacić 30 euro od pokoju.

Prezes Peter Fankhauser podkreśla, że oferta bardzo dobrze się przyjęła. – Widzimy zainteresowanie naszych klientów – mówi.

Portal Travel Weekly dodaje, że już 50 procent dostępnych łóżek basenowych zostało zarezerwowanych przez turystów. Ponieważ projekt dobrze się przyjął, Cook poszerza ofertę na bieżący sezon z 30 do 50 hoteli.

Fankhauser wyjaśnia, że choć pomysł spodobał się klientom, a oni sami są gotowi zapłacić dodatkowe pieniądze za taką usługę, firma nie jest w stanie wprowadzić go do całej oferty. – Wszystko zależy od sytuacji i położenia hotelu. To jest projekt, który powoli wdrażamy w naszych własnych obiektach – tłumaczy.

Zdaniem prezesa, trzeba też udostępnić część leżaków gościom, którzy nie zdecydowali się skorzystać z propozycji. Fankhauser informuje również, że z oferty „Wybierz swój pokój” skorzystało już 13,5 tysiąca klientów.

Mogą Ci się również spodobać

Brytyjska branża turystyczna poleca Polskę

Polska znalazła się wśród 12 krajów, które w przyszłym roku mogą zyskać na popularności ...

Dwaj turyści zmarli w nieczynnej sztolni

W sztolni pokopalnianej w rejonie miejscowości Nowe Czaple w województwie lubuskim odnaleziono ciała dwóch ...

Rzym: Nie masz biletu, słono za to zapłacisz

W Rzymie pasażer komunikacji miejskiej przyłapany na jeździe bez biletu zapłaci 200 euro kary. ...

Turysta nad prezent przekłada dobrą obsługę

Turyści nie przywiązują wielkiej uwagi do programów motywacyjnych. Zamiast dostawać prezenty za lojalność, wolą ...

Niewiadomski: Powstrzymaliśmy lawinę bankructw biur podróży

– Gdyby lawina niewypłacalności ruszyła, zmiotłaby nie tylko touroperatorów, ale i agentów, i na ...

Lotnisko Chopina: sierpień z niewielkim wzrostem

W sierpniu stołeczny port obsłużył ponad 1,9 miliona pasażerów, czyli o 0,8 procent więcej ...