Rainbow: Zima sprzedaje się lepiej

Filip Frydrykiewicz

Wyjazdów na zimę 2018/2019 sprzedaliśmy już o 9,2 procent więcej niż o tej samej porze przed rokiem – informuje biuro podróży Rainbow

Zarząd spółki Rainbow Tours S.A., która prowadzi biuro podróży Rainbow informuje, że wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty Zima 2018/2019 od momentu jej rozpoczęcia do 31 maja wyniosła 12,1 tysiąca rezerwacji. To oznacza wzrost o 9,2 procent w porównaniu ze sprzedażą Zimy 2017/2018 w tym samym okresie przed rokiem.

Wartość sprzedanej oferty ujmowana będzie w przychodach ze sprzedaży spółki dopiero kiedy dojdzie do realizacji tych wyjazdów, czyli w okresie od listopada 2018 roku do marca 2019 roku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Na Cyprze powstanie ministerstwo turystyki

Od początku przyszłego roku na Cyprze działać będzie ministerstwo turystyki. Ustawę w tej sprawie ...

Brytyjczycy tracą miliony na fałszywe oferty

6,7 miliona funtów stracili w zeszłym roku brytyjscy turyści, którzy dali się oszukać nieuczciwym ...

Ceny na kolei wyższe, za to mają być dynamiczne

PKP Intercity zmienił swój cennik. Za bilety na wybranych połączeniach trzeba zapłacić więcej o ...

Francuzi wrócą na stoki? Branża turystyczna naciska

– Jeśli sytuacja epidemiczna się poprawi, rząd pozwoli na ponowne otwarcie ośrodków narciarskich. Decyzja ...

Czy linie lotnicze powinny płacić kary za zbyt tanie bilety?

Niemiecka partia CSU chce, aby przewoźnicy lotniczy płacili kary za sprzedaż biletów w zbyt ...

ECTAA: Linie lotnicze upadają, a pasażerowie ciągle tracą pieniądze

W ciągu dwóch lat upadło już w Europie 36 linii lotniczych. Jej klienci tracą ...