Rainbow: Zima sprzedaje się lepiej

Filip Frydrykiewicz

Wyjazdów na zimę 2018/2019 sprzedaliśmy już o 9,2 procent więcej niż o tej samej porze przed rokiem – informuje biuro podróży Rainbow

Zarząd spółki Rainbow Tours S.A., która prowadzi biuro podróży Rainbow informuje, że wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty Zima 2018/2019 od momentu jej rozpoczęcia do 31 maja wyniosła 12,1 tysiąca rezerwacji. To oznacza wzrost o 9,2 procent w porównaniu ze sprzedażą Zimy 2017/2018 w tym samym okresie przed rokiem.

Wartość sprzedanej oferty ujmowana będzie w przychodach ze sprzedaży spółki dopiero kiedy dojdzie do realizacji tych wyjazdów, czyli w okresie od listopada 2018 roku do marca 2019 roku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Słoneczny Brzeg – hotele dodają sobie gwiazdek

Część hoteli w Słonecznym Brzegu oficjalnie posługiwała się w minionym sezonie kategorią gwiazdkową, choć ...

Nowa Alitalia z małą flotą

Włoski rząd zamierza przejąć mniej więcej za miesiąc kontrolę nad Alitalią i stworzyć nową ...

Rada Hoteli wchodzi do gry

O fuzjach i budowie marki, istocie hoteli luksusowych i butikowych, poprawie sprzedaży i marketingu ...

Urodziny tureckiego giganta turystycznego – OTI Holding

– W Polsce działamy agresywnie, bo to duży i stabilny rynek. Szkoda tylko jeszcze, ...

Polka pierwszą turystką z koronawirusem na Zakintos

Na Zakintos zdiagnozowano pierwszy przypadek koronawirusa u turysty. Chodzi Polkę, która przyleciała na wyspę ...

Słabszy tydzień w biurach podróży

Wzrost liczby zarezerwowanych wyjazdów w biurach podróży wyniósł w minionym tygodniu tylko 10,9 procent ...