W Niemczech wakacje już prawie sprzedane

Materiały promocyjne

Sprzedaż oferty letniej na koniec czerwca była u niemieckich agentów i touroperatorów o 13 procent większa niż rok temu, wynika z analizy instytutu GfK

Mimo mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji, które zazwyczaj hamują popyt i dużej dostępności oferty last minute, sugerującej, że spora część programu nie została jeszcze sprzedana, obroty niemieckiej branży wzrosły o 13 procent rok do roku. O tyle większy był całkowity obrót pochodzący ze sprzedaży oferty na sezon Lato 2018 liczony na koniec czerwca tego roku w porównaniu z wynikiem na koniec czerwca 2017 roku. W samym czerwcu przychody zwiększyły się o 7 procent, z czego rezerwacje z oferty Lato 2018 były o 4 procent wyższe niż rok temu, te przypadające na sprzedaż wyjazdów z katalogów Zima 2018/19 wzrosły o 13 procent.

W tym roku najwięcej osób wyjedzie na wakacje w lipcu – obroty z wycieczek realizowanych w tym miesiącu stanowią 21,4 procent skumulowanej sprzedaży Lata 2018.

GfK informuje, że większość oferty letniej jest w tym momencie już zarezerwowana – obecnie łączna sprzedaż stacjonarnych i internetowych biur agencyjnych oraz touroperatorów odpowiada już 91 procentom całkowitego obrotu sezonu Lato 2017. Ze szczegółowej analizy wynika też, że w biurach stacjonarnych dużo klientów rezerwuje wyjazdy na Zimę 2018/19 i Lato 2019 – udział sprzedaży tej oferty w całkowitym obrocie czerwca wyniósł 34,2 procent.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Muzułmanie świętują ramadan

Dla ponad półtora miliarda wyznawców islamu rozpoczął się dziś ramadan – czas postu i ...

Zagraniczni turyści pokochali Bałtyk

W lipcu i sierpniu na wybrzeżu liczba turystów wzrosła, w porównaniu z zeszłym rokiem, ...

Więcej Bałkanów w wakacyjnej ofercie LOT-u

W czerwcu LOT uruchomi sezonowe połączenia do Tirany w Albanii i Rijeki w Chorwacji. ...

Turcja: Większy budżet reklamowy w Roku Troi

Turcja wspiera 76 touroperatorów w Europie w promowaniu wyjazdów do Turcji. W przyszłym roku ...

W hotelach coraz więcej gości

Polska branża hotelowa przeżywa rozkwit. Ale obecny rok przyniesie wzrost kosztów, który może wyhamować ...

Zysk TUI zgodny z planem

10 procent zysku operacyjnego ma osiągnąć Grupa TUI na koniec roku rozliczeniowego 2016/2017 – ...