FTI płaci agentom za udział w szkoleniach

Bloomberg

20 procent prowizji za sprzedanie wyjazdu do miejsca, o którym była mowa podczas ostatniego szkolenia – taką nadzwyczajną stawką niemieckie biuro podróży zachęca agentów do poznawania jego produktu

PROFIsions-Wochen to nazwa nowego programu motywacyjnego uruchomionego właśnie przez niemieckiego touroperatora FTI. W jego ramach co tydzień prowadzone będą szkolenia poświęcone wybranemu kierunkowi turystycznemu. W formie o webinariów, seminariów wideo i e-learningów touroperator podpowie, jakich argumentów używać w rozmowie z klientem, żeby zwrócić jego uwagę na pożądany hotel. Za pierwszą sprzedaż wycieczki do jednego z miejsc przedstawionych w danym tygodniu, FTI zapłaci agentom prowizję w wysokości 20 procent.

FTI w nowym roku rozliczeniowym będzie specjalnie wynagradzał też za sprzedawanie pobytów w hotelach własnych marek – agenci dostaną o 0,5 procent wyższą prowizję. W sumie FTI oferuje ponad 60 takich obiektów w dziewięciu regionach turystycznych, które łącznie dysponują ponad 14 tysiącami łóżek.

W nowym roku rozliczeniowym touroperator zachowuje stosowany dotąd podstawowy system prowizji. Biura, które biorą udział w programie Start up, obejmującym udział w szkoleniach, od pierwszej rezerwacji dostają wynagrodzenie w wysokości 10 procent. Jeśli nie uda im się osiągnąć minimalnego progu sprzedaży, nie muszą zwracać prowizji, o ile spełnią pozostałe warunki programu. Przy obrocie sięgającym co najmniej 100 tysięcy euro prowizja wyniesie 10 procent, powyżej 250 tysięcy rośnie do 11 procent, a a minimum pół miliona euro do 13 procent. Touroperator nie różnicuje prowizji ze względu na to, czy jest to oferta sprzedana w ostatniej chwili (last minute) czy pakietowana dynamicznie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

DEBATA REDAKCYJNA. Polscy touroperatorzy: Trzeba zbadać, czy TUI gra uczciwie. Część II

Rynek został rozregulowany. Obawiamy się braku stabilności naszej branży. Czy rzeczywiście musi dojść do ...

Traveldata: Wakacje nie chcą być tańsze

Padł kolejny tegoroczny rekord – średnia cena wakacyjnego wyjazdu z biurem podróży była w ...

Radni PO chcą lotniska pasażerskiego w Białymstoku

W ciągu ośmiu lat możliwe jest stworzenie w Białymstoku w pełni funkcjonalnego, lokalnego lotniska ...

Niemiecki TUI: Zaczynamy ofensywę rodzinną

Hiszpania, Grecja, Chorwacja, Bułgaria i Tunezja – to kierunki, na które w przyszłym sezonie ...

Amadeus, Chrome River i Bosch: rusza współpraca

Bosch rozpoczyna cyfryzację obsługi podróży służbowych pracowników. Koncern wdroży system rezerwacji Amadeusa. Będzie on ...

Meininger otwiera pierwszy hotel w Polsce

Na polski rynek hotelarski wkroczył nowy gracz – niemiecka grupa Meininger Hotels podpisała umowę ...