Facebook wprowadza zmiany w reklamie lotów

AFP

Nowe rozwiązanie Facebooka pozwoli liniom lotniczym dotrzeć do ludzi, którzy dopiero myślą o podróży. T to za sprawą rozwiązania Flight Ads

Facebook już wcześniej dawał możliwość promowania przelotów przez narzędzie Flight Ads. Teraz idzie o krok dalej i pozwala dotrzeć do potencjalnych pasażerów, którzy wcześniej odwiedzili stronę lub korzystali z aplikacji związanych z przelotem, ale nie wybrali konkretnego celu podróży.

Do tej pory portal wyświetlał reklamy ludziom, którzy wchodzili do serwisu internetowego przewoźnika lub przeglądali oferty wyjazdów do wybranego miejsca na świecie przez jego aplikację. Jak donosi portal Hosteltur, Air France przetestował już nowe narzędzie – pozyskiwał przez nie klientów w Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu liczba odwiedzin na stronie internetowej wzrosła, jednocześnie udało się obniżyć koszt dotarcia do klienta w przeliczeniu na pojedyncze wyszukiwanie o 66 procent.

Nowe narzędzie ma być dostępne dla klientów na całym świecie za kilka tygodni, będzie można z niego korzystać przy realizacji kampanii na Facebooku, Instagramie i w Audience Network.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rainbow pozyskał inwestora do budowy hoteli w Grecji

Należąca do biura podróży Rainbow grecka spółka White Olive Hotels dostanie 9 milionów euro ...

Kayak doradzi, w którym kraju kupić taniej

Na nowej stronie kayak.eu prezentowane są ceny za przelot na tej samej trasie dostępne ...

Koniec ze strajkami pilotów w Lufthansie

Kierownictwo Lufthansy i związku zawodowego pilotów Cockpit osiągnęły porozumienie i podpisały umowę do 2022 ...

W 2019 roku grecka turystyka przyhamuje

Brexit, powrót Turcji, duże obciążenie podatkami i wynajem krótkoterminowy prowadzony na coraz szerszą skalę ...

LOT-em do Bejrutu z przesiadką w Warszawie

W czerwcu przyszłego roku LOT zacznie latać do stolicy Libanu, Bejrutu. Obok Tel Awiwu ...

Ambasada Izraela w Warszawie nie pracuje, bo protestuje

Ambasada Izraela w Warszawie zawiesza działalność -będzie zamknięta, nie będą świadczone usługi konsularne, a ...