Hotele po Neckermannie na Majorce już sprzedane

Hotelarzom z Majorki udało się sprzedać wszystkie 400 tysięcy miejsc zakontraktowanych na przyszły sezon przez upadłego niemieckiego Neckermanna. Największą część, bo aż 25 procent, przejął TUI

400 tysięcy rezerwacji miał dać hotelarzom z Majorki w przyszłym sezonie letnim niemiecki Neckermann. Jak donosi gazeta „Mallorca Magazin” w swoim elektronicznym wydaniu, miejsca te udało się ponownie sprzedać.

Czytaj też: „Hotelarze z Balearów szukają pomocy po upadku Cooka”.

Ofertę przejęli w całości niemieccy touroperatorzy. Największą część – 25 procent – zakontraktował TUI, który może zapewnić transport na wyspę własną linią lotniczą TUIfly. Wśród kontrahentów znaleźli się także FTI, Alltours, DER Touristik i Schauinsland Reisen.

Ze źródeł bliskich temu touroperatorowi wiadomo, że ceny, które wynegocjował Neckermann, pozostaną niezmienione. Co prawda biura nie wprowadzą nowych obiektów do swoich katalogów, bo te zostały już wydrukowane, ale będą promować je w internecie.

Zobacz także: „Hiszpańska branża turystyczna alarmuje: Upadnie 500 hoteli”.

Mogą Ci się również spodobać

Bułgarska turystyka rośnie szybciej niż unijna

O 3 procent wzrosła liczba noclegów udzielonych w zeszłym roku w Bułgarii. Średnia dla ...

Nowa osoba na czele sprzedaży i marketingu Ryanaira

Chiara Ravary została szefem sprzedaży i marketingu w liniach lotniczych Ryanair – ogłosił sam ...

Lotnisko Katowice zwiększyło prognozę na ten rok

O około 100 tysięcy, do liczby 3,8 miliona obsłużonych pasażerów, katowickie lotnisko zwiększyło swoją ...

Emirates szuka pracowników w Warszawie

Linia lotnicza Emirates szuka nowych członków załogi pokładowej. Kandydatów zapraszają do warszawskiego Novotelu na ...

Rainbow rośnie o 18 procent

W pierwszych siedmiu miesiącach tego roku biuro podróży Rainbow miało ponad miliard złotych przychodu. ...

Grecka Panorama – więcej oliwy niż wycieczek

Targi dla Kowalskiego, na których może w jednym miejscu wybrać sobie wycieczkę i kupić ...