400 tysięcy rezerwacji miał dać hotelarzom z Majorki w przyszłym sezonie letnim niemiecki Neckermann. Jak donosi gazeta „Mallorca Magazin” w swoim elektronicznym wydaniu, miejsca te udało się ponownie sprzedać.
Czytaj też: „Hotelarze z Balearów szukają pomocy po upadku Cooka”.
Ofertę przejęli w całości niemieccy touroperatorzy. Największą część – 25 procent – zakontraktował TUI, który może zapewnić transport na wyspę własną linią lotniczą TUIfly. Wśród kontrahentów znaleźli się także FTI, Alltours, DER Touristik i Schauinsland Reisen.
Ze źródeł bliskich temu touroperatorowi wiadomo, że ceny, które wynegocjował Neckermann, pozostaną niezmienione. Co prawda biura nie wprowadzą nowych obiektów do swoich katalogów, bo te zostały już wydrukowane, ale będą promować je w internecie.
Zobacz także: „Hiszpańska branża turystyczna alarmuje: Upadnie 500 hoteli”.