Hotele po Neckermannie na Majorce już sprzedane

Hotelarzom z Majorki udało się sprzedać wszystkie 400 tysięcy miejsc zakontraktowanych na przyszły sezon przez upadłego niemieckiego Neckermanna. Największą część, bo aż 25 procent, przejął TUI

400 tysięcy rezerwacji miał dać hotelarzom z Majorki w przyszłym sezonie letnim niemiecki Neckermann. Jak donosi gazeta „Mallorca Magazin” w swoim elektronicznym wydaniu, miejsca te udało się ponownie sprzedać.

Czytaj też: „Hotelarze z Balearów szukają pomocy po upadku Cooka”.

Ofertę przejęli w całości niemieccy touroperatorzy. Największą część – 25 procent – zakontraktował TUI, który może zapewnić transport na wyspę własną linią lotniczą TUIfly. Wśród kontrahentów znaleźli się także FTI, Alltours, DER Touristik i Schauinsland Reisen.

Ze źródeł bliskich temu touroperatorowi wiadomo, że ceny, które wynegocjował Neckermann, pozostaną niezmienione. Co prawda biura nie wprowadzą nowych obiektów do swoich katalogów, bo te zostały już wydrukowane, ale będą promować je w internecie.

Zobacz także: „Hiszpańska branża turystyczna alarmuje: Upadnie 500 hoteli”.

Mogą Ci się również spodobać

Dortmund, Londyn, Burgas – rekordowy ruch na Mazurach

13 tysięcy pasażerów obsłużyło w lipcu lotnisko Olsztyn-Mazury. To najlepszy wynik w jego historii ...

PZOT: Wszystkie prowizje podamy agentowi jako netto

Od 1 kwietnia touroperatorzy zrzeszeni w Polskim Związku Organizatorów Turystyki wprowadzą do umów z ...

DER Touristik stawia na dalekie kraje

DER Touristik jeszcze nigdy nie uruchomił sprzedaży oferty zimowej tak wcześnie jak w tym ...

TUI wypromuje Ajman

Niemieckie biuro podróży TUI włącza do oferty na zimę 2018/2019 nowy emirat arabski, Ajman ...

Polscy touroperatorzy zapowiadają więcej pomysłów na zwiedzanie Niemiec

Nawiązaliśmy dziesiątki kontaktów, zebraliśmy wiele informacji praktycznych, a do tego odkryliśmy wiele ciekawych miejsc ...

Wizz Air: przewieźliśmy 60 milionów Polaków

W ciągu 14 lat z usług niskokosztowej linii lotniczej Wizz Air w Polsce skorzystało ...