Hotele po Neckermannie na Majorce już sprzedane

Hotelarzom z Majorki udało się sprzedać wszystkie 400 tysięcy miejsc zakontraktowanych na przyszły sezon przez upadłego niemieckiego Neckermanna. Największą część, bo aż 25 procent, przejął TUI

400 tysięcy rezerwacji miał dać hotelarzom z Majorki w przyszłym sezonie letnim niemiecki Neckermann. Jak donosi gazeta „Mallorca Magazin” w swoim elektronicznym wydaniu, miejsca te udało się ponownie sprzedać.

Czytaj też: „Hotelarze z Balearów szukają pomocy po upadku Cooka”.

Ofertę przejęli w całości niemieccy touroperatorzy. Największą część – 25 procent – zakontraktował TUI, który może zapewnić transport na wyspę własną linią lotniczą TUIfly. Wśród kontrahentów znaleźli się także FTI, Alltours, DER Touristik i Schauinsland Reisen.

Ze źródeł bliskich temu touroperatorowi wiadomo, że ceny, które wynegocjował Neckermann, pozostaną niezmienione. Co prawda biura nie wprowadzą nowych obiektów do swoich katalogów, bo te zostały już wydrukowane, ale będą promować je w internecie.

Zobacz także: „Hiszpańska branża turystyczna alarmuje: Upadnie 500 hoteli”.

Mogą Ci się również spodobać

Prezes Grecosa Holiday: Grecja wróciła do pierwszej ligi

W tym roku nasz wzrost wyniesie co najmniej 20 procent. To znaczy, że na ...

Prezes PIT pierwszym gościem nowego wiceministra

Prace nad projektami ustaw o imprezach turystycznych i o dystrybucji ubezpieczeń oraz problem szarej ...

TUI prosi agentów o zgodę na kontakt z klientami

Touroperator tłumaczy, że chce przygotowywać dla nich zindywidualizowane oferty. Agenci do pomysłu podchodzą sceptycznie, ...

Itaka ma swoją firmę na Zakintos

Zebu Travel Services – to nazwa pierwszego biura turystyki przyjazdowej (incoming) Itaki, powołanego w ...

PZOT: Egipt wraca na podium

Z wakacyjnych kierunków ulubionych przez Polaków najszybciej rośnie Egipt. Wyraźnie do łask turystów wraca ...

Grecos: Nasi klienci na Kos nie ucierpieli

Turyści najedli się trochę strachu i spędzili noc poza budynkami hoteli, ale nikomu nic ...