W tym roku Niemcy wybrali Turcję

Fot. Adobe Stock

Wedle portalu HolidayCheck w tym roku niemieckich turystów najbardziej interesowały wyjazdy na Riwierę Turecką. Zaraz za nią uplasowały się Hurghada i Safadża w Egipcie oraz Majorka.

Od stycznia do września wycieczek do prowincji Antalya internauci szukali 26 milionów razy, o 1 procent więcej niż w tym samym okresie w ubiegłym roku, co daje Antalyi pierwsze miejsce w zestawieniu najczęściej wyszukiwanych kierunków – donosi niemiecki portal branżowy Travel Talk, powołując się na analizę zapytań na portalu HolidayCheck.

Druga pozycja należy do Hurghady i Safadży, które zaliczyły 5-procentowy wzrost liczby wyszukiwań. Na trzecim miejscu znalazła się Majorka wynikiem 15,1 miliona zapytań i 6-procentowym wzrostem.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy w lipcu wybierali Turcję i Egipt

Powrót zainteresowania tymi kierunkami widać było już w zeszłym roku. W wypadku Antalyi liczba zapytań skoczyła z 19,8 miliona w 2017 roku (dane do września) do 25,8 miliona, czyli o 30 procent. Jeszcze lepiej w tym zestawieniu wypadły Hurghada i Safadża – tu wzrost doszedł do 44 procent (15,9 miliona). Z kolei popularność Majorki spadła w zeszłym roku o 10 procent (14,3 miliona wyszukiwań).

Jak informuje dyrektor regionalny na Hiszpanię w HolidayCheck, Carlos Astor, wakacje w portalu kupuje jedna osoba na sto szukających. 95 procent użytkowników potrzebuje średnio 27 dni na podjęcie ostatecznej decyzji o rezerwacji wakacji.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Brytyjskie biura podróży tną ceny

Nawet ponad 50 procent sięgają przeceny wyjazdów na sierpień u brytyjskich touroperatorów, takich jak ...

Polska na targach wakacyjnych w Utrechcie

Liczba holenderskich turystów odwiedzających Polskę wzrasta każdego roku, jesteście już uznaną marką w naszym ...

Goście łatwo rezerwują noclegi i łatwo je anulują

Prawie 40 procent zamówionych noclegów zostało w zeszłym roku odwołanych. Wskaźnik ten jest szczególnie ...

Niemcy wydali na podróże więcej niż przed rokiem

Prawie 100 miliardów euro przeznaczyli w zeszłym roku Niemcy na swoje podróże. Kwota ta ...

Teneryfa chce być miejscem dla młodych i wymagających

„Tfe Cool, niekończące się emocje” to nowe hasło promocyjne Teneryfy, które ma zachęcać do ...

Oklaski dla Air Berlina

Druga pod względem wielkości niemiecka linia lotnicza przestała latać, ale nadal rozmawia z chętnymi ...