Przedsprzedaż lata w Rainbow większa o 38 procent

Materiały prasowe

Giełdowa spółka Rainbow Tours, prowadząca działalność jako biuro podróży Rainbow, podała wyniki przedsprzedaży wyjazdów na lato

Okazuje się, że wycieczek realizowanych w sezonie ltnim, czyli od kwietnia do października  tego roku sprzedała do 15 marca 110,5 tysiąca. To oznacza wzrost o 38,08 procent w porównaniu z tym samym okresem przedsprzedaży oferty sezonu lato 2016 roku, gdy zanotowano 80 tysięcy rezerwacji.

Spółka nie ujawnia na razie przychodów z tego tytułu. Poda je dopiero w okresie realizacji sprzedanych imprez.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Brakuje wyjazdów dla niepełnosprawnych

Co drugi turysta niepełnosprawny uważa, że podróżowanie jest dla niego bardzo trudne, lub wręcz ...

Słaby kwartał dla największych biur podróży

Grupa TUI obniżyła wysokość szacowanego zysku na koniec roku, a Grupa Thomasa Cooka obawia ...

Bułgarzy chcą koalicji w walce o chińskich turystów

Mapa Europy z setką miejsc wartych odwiedzenia to pomysł Bułgarii na pozyskanie turystów z ...

Betlej: Pogoda nad Bałtykiem może zaszkodzić biurom podróży

Prognozy pogody dla Polski mogą spowodować, że Polacy zapomną o zeszłorocznym zimnym lecie i ...

PKP Intercity: Więcej wagonów na święta i Nowy Rok

PKP Intercity zapowiada dołączanie do pociągów dodatkowych wagonów i uruchomienie dodatkowych składów na święta ...

Niemcy coraz bliżej zagranicznych podróży

Nie łudźmy się, że biznes turystyczny szybko wróci do normalności, staramy się jednak, aby ...