Stacjonarne agencje turystyczne to wartościowy i stabilny kanał sprzedaży – uważa szef brytyjskiego TUI. Dlatego zamierza w niego zainwestować
– Chcemy dotrzeć do naszych partnerów agencyjnych, szczególnie ze szkoleniami z oferty – mówił prezes TUI w regionie północnym Dave Burling w czasie konferencji ITT 2017 (Institute of Travel and Tourism), relacjonuje portal TTG Media.
Jego zdaniem agenci stacjonarni zaczynają się odradzać, między innymi dzięki spadkowi cen najmu lokali. – Sprzedaż stacjonarna okazała się o wiele bardziej odporna na zmiany na rynku jako model prowadzenia działalności, niż mogłoby się wydawać jeszcze 5 czy 10 lat temu – podkreślił Burling.
Odnosząc się do współpracy z zewnętrzną siecią dystrybucji, Burling uznał, że to touroperator musi umieć znaleźć odpowiedź na pytanie, co można zrobić, by ją poprawić. W ostatnich latach TUI dość mocno obniżało prowizje agencyjne i starało się przekierować sprzedaż do własnych sklepów i do internetu. W brytyjskim TUI Travel ponad 90 procent rezerwacji przechodzi przez własne kanały dystrybucji, ale agenci nadal mogą dobrze zarobić, sprzedając poszczególne oferty z konkretnych lotnisk wylotowych – podają TTG Media.
Zdaniem prezesa żadne rozwiązania technologiczne, nawet te najbardziej zaawansowane, włączając w to sztuczną inteligencję, nie zapewnią takiej jakości obsługi jak agenci.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.