Thomas Cook dodaje kolejne hotele własnych marek

Materiały promocyjne

11 nowych hoteli własnych, poza wcześniej ogłoszonymi, ma wejść do oferty Thomasa Cooka na sezon zimowy 2018/2019. Łącznie do tego czasu koncern będzie miał o 20 obiektów więcej niż obecnie

Wśród nowych hoteli znajdą się cztery spod luksusowej marki Sentido i trzy Sunprime dostępne tylko dla gości dorosłych. Na najbliższe lato otwarte zostaną dwa obiekty w miejscowości Islantilla, nowej u Thomasa Cooka na hiszpańskim wybrzeżu Costa de la Luz. Koncern wprowadza też połączenia lotnicze do Salonik, bo na Riwierze Olimpijskiej uruchomi jeden hotel z sieci Smartline i jeden Sentido Mediterranean Village.

Kolejne plany dotyczą Sentido Orosei na Sardynii, firma spodziewa się, że odniesie on podobny sukces jak w tym roku na Sycylii, gdzie goście koncernu pierwszy raz mogli zamieszkać w Sentido Acacia Marina. Koncern zamierza też otworzyć następne obiekty pod marką Casa Cook w Chanii na Krecie w sezonie Lato 2018 i w Chorwacji na Lato 2019.

– 11 nowych hoteli, których otwarcie dziś ogłosiliśmy, to potwierdzenie naszego zaangażowania w tworzenie produktu dopasowanego do potrzeb i portfeli naszych klientów – mówi prezes koncernu Peter Fankhauser. – Planujemy wprowadzać do programu nowe kierunki i oferować szereg hoteli w popularnych miejscach, które będą mocną podstawą na Lato 2018.

Prezes dodaje, że dzięki skoncentrowaniu się na własnych hotelach, Thomas Cook może lepiej kontrolować jakość oferowanych usług. – Sukces naszego drugiego hotelu Casa Cook na Kosie tego lata, który miał prawie pełne obłożenie w sezonie, pokazuje, że własne obiekty mogą przyciągnąć nowych klientów i poprawić zadowolenie tych, którzy już są z nami – zapewnia Fankhauser.

Ostatnio koncern ogłosił, że przejął 42 procent udziałów w sieci hotelowej Aldiana, dzięki czemu do grupy jego własnych obiektów dołączyło kolejnych osiem. A rozbudowa tego segmentu oferty to jeden z filarów strategii Thomasa Cooka. Firma wprowadziła też usługę „Wybierz swój pokój”, która pozwala klientom samodzielnie zadecydować, w której części hotelu zamieszkają.

Touroperator podkreśla też, że regularnie ocenia usługi oferowanych hoteli, a wynikiem ostatnich analiz było usunięcie z oferty 19 obiektów na sezon Zima 2018/19. Wśród nich pozbyto się 13 hoteli smartline, czterech Sentido i dwóch Sunconnect. W wyniku tych zmian na koniec sezonu 2018/2019 koncern będzie miał w sumie 191 obiektów własnych, włączając w to te marki Aldiana.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jacek Szymanowicz

Polski Holding Hotelowy ma nowego dyrektora operacyjnego

Stanowisko to objął z początkiem lutego dotychczasowy dyrektor operacyjny w spółce AMW Hotele Jacek ...

Jak oszczędzić na wakacje bez wyrzeczeń?

Każdy z pracujących wie, jak istotne dla naszego zdrowia, komfortu psychicznego i produktywności są ...

Mieszkańcy Edynburga za podatkiem turystycznym

Władze Edynburga planują wprowadzić podatek turystyczny. W przyszłości odwiedzający mają płacić 2 funty za ...

Hiszpańscy hotelarze spokojnie o sytuacji Cooka

Hiszpańskie organizacje hotelarskie, szczególnie na Wyspach Kanaryjskich i Balearach, z uwagą przyglądają się sytuacji ...

Biuro podróży podpowie, która linia lotnicza jest ekologiczna

„Rating ekologiczności” to pomysł szwajcarskiego biura podróży Bentour, które w swoim katalogu chce wskazywać ...

Ryanair poleci z Gdańska do Burgas

Ryanair ogłosił dziś otwarcie w przyszłym roku sezonowego połączenia z Gdańska do Burgas w ...