ESky w Boliwii, Portoryko i Kostaryce

Materiały promocyjne

Grupa eSky – obejmująca internetowe biuro podróży, operujące w Polsce, w Europie Środkowo–Wschodniej i w Ameryce Południowej – rozpoczęła działalność na trzech nowych rynkach: w Boliwii, Portoryko i Kostaryce

ESky oferuje usługi turystyczne w 21 krajach. W 2016 roku Grupa eSky sprzedała ponad 1,2 miliona biletów lotniczych i niemal 800 tysięcy innych produktów z własnej oferty. Według szacunków eSky wejście na 3 nowe rynki amerykańskie pozwoli grupie pozyskać co najmniej 9 milionów nowych użytkowników gotowych kupować oferty turystyczne przez internet.

W Ameryce Południowej eSky działa od 2011 roku. Od tego czasu rozpoczęła sprzedaż na 12 tamtejszych rynkach i wybiła się na 3. pozycję w Brazylii i na 2. pozycję w Peru. Funkcjonuje tam pod marką eDestinos.

Nowej grupie odbiorców eSky umożliwi nie tylko rezerwację lotów, lecz także miejsc noclegowych, wypożyczenie samochodu czy zakup ubezpieczenia. Serwisy WWW na nowych rynkach będą prowadzone w językach lokalnych, a dodatkowo będą używać dostępnych w regionie metod płatności, m.in. SafetyPay w Kostaryce.

– Jednym z kluczowych elementów naszej strategii jest optymalizacja produktów, otwieranie nowych rynków, automatyzacja procesów i dzięki temu osiąganie synergii między obszarami – mówi cytowany w komunikacie prasowym Łukasz Neska, wiceprezes zarządu i szef marketingu w Grupie eSky. – Nasz model biznesowy zakłada relatywnie niskokosztową ekspansję geograficzną, która z jednej strony umożliwia dotarcie do nowej grupy klientów, a z drugiej – pozyskanie nowych partnerów i kierunków dla dotychczasowych użytkowników. Dzięki temu zarówno nasze możliwości, jak i oferta stale się rozwijają, a my jesteśmy kluczowym graczem na atrakcyjnych rynkach Ameryki Południowej i Środkowej, gdzie ustępujemy miejsca jedynie Grupie Despegar, która całkiem niedawno debiutowała na NYSE – dodaje.

Grupa eSky działa od 2004 roku pod markami: eSky (w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Mołdawii, Rumunii, Bułgarii i Turcji) oraz eDestinos w Ameryce Południowej i Środkowej (w Brazylii, Peru, Kolumbii, Boliwii, Paragwaju, Panamie, Hondurasie, Salwadorze, Portoryko, Nikaragui, Gwatemali, Kostaryce i na Dominikanie).

– Oprócz niezbędnych doświadczeń i znajomości lokalnego rynku, potrzebowaliśmy przede wszystkim zaawansowanych narzędzi. Internetowego silnika rezerwacji, który umożliwi nam pracę na dużych bazach oraz agregowanie danych od wielu dostawców, a także atrakcyjnej i funkcjonalnej aplikacji oraz serwisu dla użytkowników – opisuje Neska. – W tej chwili pracujemy na autorskim rozwiązaniu, platformie eTS (eSky Travel Search), którego możliwości zabezpieczają dalszy rozwój Grupy eSky – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Marek Olszewski kandydatem na szefa Polskiej Organizacji Turystycznej

Jak podało Ministerstwo Sportu i Turystyki komisja konkursowa uznała Marka Olszewskiego, menedżera hotelarza, za ...

Niemcy promują się piwem, winem i chlebem

Tematem promocji niemieckiej turystyki będą w tym roku kulinaria. Turyści dowiedzą się więcej o ...

Mercure Kraków Stare Miasto z nowym dyrektorem generalnym

Z początkiem lipca stanowisko dyrektora generalnego hotelu Mercure Kraków Stare Miasto objął dotychczasowy dyrektor ...

OSAT: Neckermann poprawi warunki współpracy z agentami

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych wynegocjowało z Neckermannem poprawę warunków współpracy touroperatora z agentami. Znikną ...

Samolot Qataru na najdłuższej trasie

16 godzin i 20 minut trwa uruchomiona wczoraj najdłuższa trasa lotnicza na świecie. Boeing ...

Turyści to dla wielu krajów zagrożenie

Tajlandia, Portugalia i Grecja to kraje najbardziej zagrożone skutkami overtourismu, zmian klimatycznych i działalności ...