Cook: Jedne duże targi lepsze niż kilka małych

Materiały promocyjne

2,6 tysiąca agentów i 500 wystawców wzięło udział w targach zorganizowanych przez Thomasa Cooka we Frankfurcie. Impreza ma zbliżyć touroperatora do biur agencyjnych

Travelconnexion to odbywająca się co roku gigantyczna prezentacja produktów Thomasa Cooka. W tym roku wzięło w niej udział 2,6 tysiąca agentów i 500 partnerów touroperatora, którzy przedstawiali sieci sprzedaży swoją ofertę. – W tym roku zgłoszenia udziału przychodziły wcześniej niż zazwyczaj – mówi Carsten Seeliger, kierownik sprzedaży w Thomasie Cooku, cytowany przez portal Travel Talk.

Hasło przewodnie wydarzenia brzmiało „Szczerze, osobiście, blisko”. W ten sposób koncern chciał podkreślić, jak bardzo zależy mu na bezpośrednim kontakcie ze sprzedawcami. W tym roku na wydarzenie organizator zaprosił więc też biura, które wcześniej nie współpracowały z nim zbyt ściśle.

Travelconnexion poświęcony był prezentacji oferty, nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz technik sprzedażowych. Jednym z głównych wystawców była firma Billpay oferująca zakupy na raty, z którą koncern nawiązał właśnie współpracę. Oferowana przez nią pożyczka oferowana jest za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego, dzięki czemu agent automatycznie może sprawdzić zdolność kredytową turysty. Agenci mieli też okazję wypróbować platformę do sprzedaży usług dodatkowych Cook&Book i projekt „Mein Zimmer”, który pozwala klientom wybrać konkretny pokój w hotelu.

Stefanie Berk, prezes Thomasa Cooka w Niemczech podkreśla, że w tym roku na udział w wydarzeniu zdecydowało się wielu tureckich hotelarzy. Jak tłumaczy, właściciele obiektów w Turcji stale inwestują w jakość oferty, co znalazło odzwierciedlenie w wynikach konkursu Sunny Heart Awards dla najchętniej wybieranych hoteli. Paloma Oceana Resort w Side wygrał pierwszą nagrodę w kategorii „wschodniej części basenu Morza Śródziemnego”. W Hiszpanii najlepszy okazał się Lopesan Costa Meloneras na Gran Canarii, a w grupie „ciepłych kierunków” zwyciężył Casa Cook na Rodos. Iberostar Bavaro Suites na Dominikanie został uznany za najlepszy wśród obiektów z regionu Afryki, Karaibów i Ameryki Południowej.

Stefanie Berk zapowiada, że koncern będzie kontynuował tradycję organizowania dużej imprezy raz do roku. Przed paroma laty firma próbowała zmienić ten zwyczaj i zapraszała agentów na typowe spotkania, które odbywały się w różnych częściach kraju. Zdaniem prezes Berk jedno wydarzenie na wielką skalę sprawdza się jednak lepiej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Zwroty dla klientów biur podróży – walka trwa do ostatniego dnia

Za kilka dni minie termin, kiedy klienci biur podróży powinni zacząć dostawać z Turystycznego ...

Turecko-polskie warsztaty turystyczne z małym zainteresowaniem

Mimo ogromnego wzrostu sprzedaży wyjazdów do Turcji, na spotkanie z turecką branżą turystyczną stawiła ...

Travel Service właścicielem CSA

Czeska linia lotnicza Travel Service stała się większościowym udziałowcem narodowego przewoźnika Czech Airlines, CSA ...

Eurowings tworzy platformę dla turystów

40 milionów klientów chce obsługiwać Eurowings przez swoją nową spółkę internetową Eurowings, tania linia ...

Betlej: Rozsądek Itaki zaskoczył TUI

TUI, potem Itaka, potem długo nic… i Rainbow. Taki układ na rynku touroperatorskim chce ...

Cristescu na czele hoteli należących do wojska

Rada nadzorcza AMW Hotele wybrała na prezesa tej spółki prezesa Polskiego Holdingu Hotelowego Gheorghe ...