Cook: Jedne duże targi lepsze niż kilka małych

Materiały promocyjne

2,6 tysiąca agentów i 500 wystawców wzięło udział w targach zorganizowanych przez Thomasa Cooka we Frankfurcie. Impreza ma zbliżyć touroperatora do biur agencyjnych

Travelconnexion to odbywająca się co roku gigantyczna prezentacja produktów Thomasa Cooka. W tym roku wzięło w niej udział 2,6 tysiąca agentów i 500 partnerów touroperatora, którzy przedstawiali sieci sprzedaży swoją ofertę. – W tym roku zgłoszenia udziału przychodziły wcześniej niż zazwyczaj – mówi Carsten Seeliger, kierownik sprzedaży w Thomasie Cooku, cytowany przez portal Travel Talk.

Hasło przewodnie wydarzenia brzmiało „Szczerze, osobiście, blisko”. W ten sposób koncern chciał podkreślić, jak bardzo zależy mu na bezpośrednim kontakcie ze sprzedawcami. W tym roku na wydarzenie organizator zaprosił więc też biura, które wcześniej nie współpracowały z nim zbyt ściśle.

Travelconnexion poświęcony był prezentacji oferty, nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz technik sprzedażowych. Jednym z głównych wystawców była firma Billpay oferująca zakupy na raty, z którą koncern nawiązał właśnie współpracę. Oferowana przez nią pożyczka oferowana jest za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego, dzięki czemu agent automatycznie może sprawdzić zdolność kredytową turysty. Agenci mieli też okazję wypróbować platformę do sprzedaży usług dodatkowych Cook&Book i projekt „Mein Zimmer”, który pozwala klientom wybrać konkretny pokój w hotelu.

Stefanie Berk, prezes Thomasa Cooka w Niemczech podkreśla, że w tym roku na udział w wydarzeniu zdecydowało się wielu tureckich hotelarzy. Jak tłumaczy, właściciele obiektów w Turcji stale inwestują w jakość oferty, co znalazło odzwierciedlenie w wynikach konkursu Sunny Heart Awards dla najchętniej wybieranych hoteli. Paloma Oceana Resort w Side wygrał pierwszą nagrodę w kategorii „wschodniej części basenu Morza Śródziemnego”. W Hiszpanii najlepszy okazał się Lopesan Costa Meloneras na Gran Canarii, a w grupie „ciepłych kierunków” zwyciężył Casa Cook na Rodos. Iberostar Bavaro Suites na Dominikanie został uznany za najlepszy wśród obiektów z regionu Afryki, Karaibów i Ameryki Południowej.

Stefanie Berk zapowiada, że koncern będzie kontynuował tradycję organizowania dużej imprezy raz do roku. Przed paroma laty firma próbowała zmienić ten zwyczaj i zapraszała agentów na typowe spotkania, które odbywały się w różnych częściach kraju. Zdaniem prezes Berk jedno wydarzenie na wielką skalę sprawdza się jednak lepiej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

„Czas na urlop!” – wystawa szwajcarskich plakatów turystycznych

Krystalicznie czyste jeziora, błękitne niebo, ośnieżone szczyty Alp, ale też seksbomba w mokrym bikini ...

Więcej pięknych i ekologicznych plaż w Grecji

Grecja ma już ponad pół tysiąca plaż z Błękitną Flagą. Hellada skraca tym samym ...

PKP Intercity: Więcej wagonów na święta i Nowy Rok

PKP Intercity zapowiada dołączanie do pociągów dodatkowych wagonów i uruchomienie dodatkowych składów na święta ...

400 tysięcy klientów, którzy zarezerwowali wyjazdy, skorzysta z wypoczynku zgodnie z planem

Thomas Cook ze Skandynawii ma już nowych właścicieli

Trzy firmy przejęły skandynawski odział Thomasa Cooka, informuje koncern w oświadczeniu prasowym. Do skandynawskiego ...

Najcieplejszy dzień w historii Belgii

Ponad 37 stopni Celsjusza – tyle pokazały wczoraj termometry w okolicach Antwerpii, to największa ...

Hotelarzu, sprawdź kontrahenta

W ramach kampanii „Poznaj swojego kontrahenta” do prawie 40 tysięcy hoteli i restauracji trafią ...