Niemieccy agenci dobrze wystartowali w nowy rok

Pixabay

O 8,5 procent zwiększyła się liczba rezerwacji złożonych w listopadzie u niemieckich agentów turystycznych. Zanotowano też więcej wyjazdów niż w tym samym czasie rok wcześniej

Z analizy danych rezerwacyjnych niemieckiego systemu do zarządzania sprzedażą biura agencyjnego Ziel, wynika, że listopad, który jest drugim miesiącem nowego roku rozliczeniowego, zakończył się u stacjonarnych agentów dobrymi wynikami sprzedaży – podaje portal branżowy Touristik Aktuell. W tym czasie złożono o 8,5 procent więcej rezerwacji niż rok wcześniej, O 2,7 procent wzrosła też liczba podróży z listopadową datą wyjazdu.

Dobre wyniki potwierdzają sieci agencyjne i zrzeszenia biur stacjonarnych. – To wręcz nie do uwierzenia, jak dużo rezerwacji obecnie robimy – mówi Evi Beier, kierownik działu turystycznej w zrzeszeniu Schmetterling. Świetne wyniki notuje także TSS. – Dzięki dobrym wynikom rezerwacyjnym na 2018 rok, mimo wszystkich problemów, z optymizmem wchodzimy w nowy okres rozliczeniowy – dodaje Manuel Molina, prezes TSS.

Po świetnym roku 2016/2017, kiedy średni wzrost obrotu sięgnął prawie 6 procent, dla wielu agentów utrzymanie obecnych stawek prowizyjnych wydawało się nie lada wyzwaniem. Odnosi się to przede wszystkim do takich zasad rozliczeń, według których, by otrzymywać to samo wynagrodzenie, trzeba osiągnąć wyniki sprzedaży nie mniejsze niż te z roku poprzedniego. – Jest to szczególnie trudne, jeśli poprzedni rok był wyjątkowo dobry – przypomina Dirk Bender, szef kooperacji Tourcontact.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Agencie, prześwietl swojego kontrahenta

Agenci turystyczni powinni sprawdzać swoich partnerów biznesowych – twierdzi brytyjska firma Profit, która we ...

Cypr zwalnia zaszczepionych z testów PCR

Od 10 maja podróżni wybierający się na Cypr, którzy przyjęli wymagane dawki szczepionki na ...

Wizz Air przedłuża nielatanie z Polski

O tydzień wydłużyła zawieszenie wszystkich lotów z i do Polski węgierska linia lotnicza Wizz ...

Modlin zaprasza touroperatorów

Nie lotnisko w Radomiu czy Łodzi, ale lotnisko w Modlinie jest dla nas najbardziej ...

Pasażerowie kolei skargi piszą

Brud, brak wygody, niezadowalająca obsługa – w 2017 roku do Urzędu Transportu Kolejowego wpłynęło ...

IGHP radzi hotelarzom, jak działać w sytuacji kryzysowej

W związku z licznymi odwołaniami rezerwacji w hotelach w następstwie paniki, jaką wywołał rozprzestrzeniający ...