Rego Bis ma trzech nowych przedstawicieli regionalnych

Od lewej stoją: Mirosław Berek, Tomasz Przygocki, Maciej Sokalski. Fot. materiały prasowe.

Tomasz Przygocki z Net Holiday, Mirosław Berek z Euro Pol Tour i Maciej Sokalski z Rego Bisu zasilili zespół regionalnych kierowników biura podróży Rego Bis. Firma zamierza zwiększyć w tym roku liczbę klientów o 20 procent.

Tomasz Przygocki kończył Akademię Morską w Gdyni. Pracę w turystyce zaczął od bycia rezydentem i opiekunem kolonijnym. Prowadził też własne biuro podróży. Później pracował dla Net Holiday.

Jak deklaruje, kocha podróże, mile wspomina najdalszą z nich, na Filipiny, choć twierdzi że najlepiej czuje się w Grecji i na Bałkanach. Poza turystyką i podróżami, kocha kino, sport i jazdę na rowerze.

Terenem jego działania będzie Polska północna i środkowa.

Mirosław Berek z branżą turystyczną związany jest stosunkowo niedługo, bo 5 lat. Ostatnio pracował w katowickim biurze podróży Euro Pol Tour. Zajmie się kontaktami z siecią sprzedaży w południowo-zachodniej części kraju.

Przedstawia się jako miłośnik gór, chociaż jego ulubionym krajem jest Hiszpania. Będąc tam przeszedł Camino de Primitivo, jeden z najtrudniejszych szlaków do Santiago de Compostela. Chciałby teraz odkryć lepiej Bałkany, które uważa za jeden z najciekawszych regionów kontynentu.

Trzecim przedstawicielem regionalnym, któremu podlegać będzie Polska południowo-wschodnia został Maciej Sokalski. Sokalski związany jest z Rego-Bisem już od 6 lat. Do tej pory jednak występował w roli rezydenta i pilota wycieczek. Pracował też jako sprzedawca w Wizz Airze. Kończył Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach.

Jak mówi, kocha Bałkany, zwłaszcza Albanię, o której opowiadać może godzinami. Poza podróżami i turystyką, pasjonują go góry i sport, szczególnie rower i tenis.

Rego Bis to firma turystyczna, mająca siedzibę w Katowicach, która istnieje na rynku od 26 lat. Specjalizuje się w organizowaniu wypoczynku w krajach bałkańskich z Albanią, Macedonią, Czarnogórą i Bułgarią na czele. Ale sięga też po inne europejskie kierunki, szczególnie na rok 2020 zamierza rozbudować program wyjazdów do Turcji.

W zeszłym roku firma obsłużyła 33,6 tysiąca klientów i uzyskała przychód rzędu 50 milionów złotych, co lokuje ją prawdopodobnie (sprawozdania biur nie są jeszcze znane) na dziesiątym miejscu największych biur podróży w Polsce. W tym roku planuje wysłać na wypoczynek 40 tysięcy klientów, a więc o 20 procent więcej. Właśnie temu ma służyć wzmocnienie zespołu współpracującego z siecią agentów turystycznych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

PKP Intercity przewiozło o 14,7 procent podróżnych więcej

Z usług PKP Intercity skorzystało w pierwszym półroczu tego roku 20,3 miliona podróżnych, czyli ...

Portugalia zaprasza na plaże od 6 czerwca

Muzea, zabytki, galerie sztuki, restauracje, kawiarnie, cukiernie są już otwarte. Portugalia weszła w poniedziałek ...

W Stambule otwarto meczet na 60 tysięcy ludzi

Tysiące wiernych przybyły na pierwszą modlitwę w otwartym 7 marca meczecie Camlica w Stambule. ...

W Małopolsce wakacje bez poważnych wypadków

Małopolska jest regionem, w którym organizowanych jest najwięcej turnusów wakacyjnych. W tym roku na ...

Tadeusz Grocholski został wiceprezesem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk powołał Tadeusza Grocholskiego na zastępcę prezesa Polskiej Agencji ...

Linie lotnicze powinny mieć gwarancje na wypadek bankructw

Niemieccy przedsiębiorcy turystyczni domagają się wprowadzenia w przepisach zabezpieczeń dla wpłat klientów za kupione ...