Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), spółka odpowiedzialna za promocję turystyczną Saksonii, zapłaci agentom prowizję za sprzedaż noclegów i imprez zorganizowanych. Z tej formy współpracy skorzystać mogą biura, które do 31 lipca zarezerwują dla swoich klientów wyjazdy przez stronę internetową www.sachsen-angebote.de.
– Turystyka została dotknięta skutkami pandemii, jak żadna inna branża – mówi minister kultury i turystyki Saksonii Barbara Klepsch. – Z powodu braku rezerwacji wielu agentów walczy o przetrwanie. Akcja TMGS ma być zachętą do sprzedawania wycieczek do Saksonii, dzięki czemu biura mogą poprawić swoją sytuację biznesową – dodaje.
CZYTAJ TEŻ: Niemcy za voucher płacą agentowi dodatkową prowizję
– Dalsza rozbudowa sprzedaży internetowej to jedno z najważniejszych zadań zapisanych w strategii turystycznej Saksonii do 2025 roku – informuje prezes TMGS Veronika Hiebl. – Szczególnie mocno angażujemy się w tym obszarze, ponieważ dzięki temu oferty są dostępne u agentów stacjonarnych. Mimo rosnącego znaczenia internetu biura agencyjne nadal mają duży udział w rezerwowaniu wyjazdów krajowych wśród Niemców – konkluduje.