Saksonia płaci agentom turystycznym prowizję

Fot. Pixabay

20 procent prowizji dostaną agenci turystyczni za sprzedaż wyjazdów do Saksonii. Tamtejsza spółka zarządzająca marketingiem turystycznym zachęca w ten sposób branżę do współpracy.

Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), spółka odpowiedzialna za promocję turystyczną Saksonii, zapłaci agentom prowizję za sprzedaż noclegów i imprez zorganizowanych. Z tej formy współpracy skorzystać mogą biura, które do 31 lipca zarezerwują dla swoich klientów wyjazdy przez stronę internetową www.sachsen-angebote.de.

– Turystyka została dotknięta skutkami pandemii, jak żadna inna branża – mówi minister kultury i turystyki Saksonii Barbara Klepsch. – Z powodu braku rezerwacji wielu agentów walczy o przetrwanie. Akcja TMGS ma być zachętą do sprzedawania wycieczek do Saksonii, dzięki czemu biura mogą poprawić swoją sytuację biznesową – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy za voucher płacą agentowi dodatkową prowizję

– Dalsza rozbudowa sprzedaży internetowej to jedno z najważniejszych zadań zapisanych w strategii turystycznej Saksonii do 2025 roku – informuje prezes TMGS Veronika Hiebl. – Szczególnie mocno angażujemy się w tym obszarze, ponieważ dzięki temu oferty są dostępne u agentów stacjonarnych. Mimo rosnącego znaczenia internetu biura agencyjne nadal mają duży udział w rezerwowaniu wyjazdów krajowych wśród Niemców – konkluduje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Grecja czeka na rekord turystów

W 2017 roku do Grecji może przyjechać nawet 19 procent więcej turystów niż rok ...

San José del Cabo szlagierem roku 2017

Na wypoczynek nad ciepłym morzem lub zwiedzanie ciekawego miasta liczą w tym roku użytkownicy ...

W biurach podróży topnieje nadwyżka

12 procent – o tyle zmalała sprzedaż wycieczek lotniczych w minionym tygodniu w porównaniu ...

Z Gdańska do Wiednia z Wizz Airem

Wizz Air ogłosił, że 27 kwietnia uruchomi nową trasę z Gdańska do Wiednia. Loty ...

Thomas Cook kupił nowe hotele

Thomas Cook przejął 42 procent udziałów sieci hotelowej Aldiana. Należą do niej obiekty premium, ...

Prywatne hotele łączą siły

Ponad 500 hoteli nawiązało współpracę w ramach Global Alliance of Private Hotels. Celem jest ...