Reklama

Ecco Holiday zaczyna zwracać klientom wpłaty

Poznański touroperator uruchamia zwroty pieniędzy wpłaconych za wycieczki, które zostały odwołane z powodu pandemii. Firma nie będzie korzystać z pomocy rządowej, wypłaty pokryje z własnych funduszy.

Publikacja: 07.09.2020 10:52

Ecco Holiday zaczyna zwracać klientom wpłaty

Foto: Fot. materiały prasowe

Ecco Holiday zaczyna zwracać klientom wpłaty za wyjazdy objęte umowami po 28 lutego, które nie odbyły się z powodu pandemii – głosi dzisiejszy komunikat firmy.

– 180 dni, które biura podróży na mocy ustawy dostały na zwrot pieniędzy klientom, były nam potrzebne do rozliczenia się z kontrahentami: przewoźnikami, hotelami, lokalnymi agentami, firmami transportowymi – mówi menedżer ds. marketing i PR Aleksandra Olechnowicz, cytowana w komunikacie.

CZYTAJ WIĘCEJ: Prezydent podpisał „180 dni” i vouchery dla klientów biur podróży

– Od momentu zamrożenia turystyki napotkaliśmy wiele utrudnień. Pozamykane hotele, linie lotnicze z niedostępną infolinią, zawieszona działalność lokalnych firm nie poprawiały sytuacji. Udało nam się jednak odzyskać większość pieniędzy za rezerwacje. Obecnie trwają jeszcze zwroty z linii lotniczych, a część opłaconych świadczeń w miejscach wypoczynku mamy do wykorzystania w przyszłości – dodaje Olechnowicz.

Firma zapewnia, że zwróci klientom 100 procent wpłaconych kwot, a brakujące środki pokryje z własnych funduszy. Touroperator nie planuje bowiem korzystać z rozwiązań pomocowych, takich jak kredytowanie wypłat, nad którymi obecnie pracuje rząd.

Reklama
Reklama

ZOBACZ TEŻ: Ecco Holiday z nową gwarancją

Ecco Holiday należy do grupy kapitałowej działającej na rynku finansowym i od lat prowadzi działania biznesowe także poza branżą turystyczną, dzięki czemu ani proces zwrotów, ani dalsze ograniczenia ruchu turystycznego nie będą miały wpływu na funkcjonowanie firmy, niezależnie, jak długo będą trwały – czytamy w komunikacie.

Ecco Holiday zaczyna zwracać klientom wpłaty za wyjazdy objęte umowami po 28 lutego, które nie odbyły się z powodu pandemii – głosi dzisiejszy komunikat firmy.

– 180 dni, które biura podróży na mocy ustawy dostały na zwrot pieniędzy klientom, były nam potrzebne do rozliczenia się z kontrahentami: przewoźnikami, hotelami, lokalnymi agentami, firmami transportowymi – mówi menedżer ds. marketing i PR Aleksandra Olechnowicz, cytowana w komunikacie.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biura Podróży
Itaka podpisała z Enter Airem umowę na kolejny rok. Wzrost o jedną trzecią
Biura Podróży
Itaka dodaje nowości i unowocześnia ofertę. Cel – dwa miliony klientów w 2026 roku
Biura Podróży
Ceny paliwa w dół, ceny wakacji w górę. Co będzie, kiedy przyjdzie last minute?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biura Podróży
Ważny wyrok TSUE. Turyście należy się zwrot całych kosztów wycieczki od biura podróży
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama