Neckermann: Wybierasz wakacje? Wybierz i pokój

materiały prasowe

Od najbliższego sezonu letniego polscy klienci biura podróży Neckermann Podróże będą mogli wybierać sobie pokoje w hotelach

Programem objętych zostało już prawie 300 obiektów, w tym wszystkie należące do marek własnych Thomasa Cooka, a także wiele hoteli najważniejszych sieci partnerskich m.in.: Iberostar, Bahia Principe, Sunrise, Paloma czy Mitsis.

– Tradycyjna forma pakietu turystycznego powoli przechodzi do lamusa – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermanna. – Klienci pragną decydować o najmniejszych szczegółach dotyczących wakacji. Korzystając z usług biura podróży, oczekują zindywidualizowane oferty, odpowiadającej ich potrzebom i stylowi życia.

Na tydzień przed wylotem klienci dostają mejlowe przypomnienie o możliwości rezerwacji pokoju wraz z linkiem do mapy obiektu i listą dostępnych pokojów wybranej wcześniej kategorii. Będą mogli też sprawdzić, jak są one położone względem najważniejszych miejsc w hotelu i względem atrakcji. Zdaniem Neckermanna dla rodzin z dziećmi duże znaczenie może mieć np. bliskość miniklubu czy basenu, a dla osób starszych – restauracji. Usługa jest odpłatna, rezerwacja kosztuje 30 euro od pokoju, a klienci będą mogli uregulować płatność w Polsce lub na miejscu. Touroperator podaje, że w wypadku rezygnacji z zarezerwowanej usługi, klienci nie ponoszą dodatkowych kosztów.

Thomas Cook zapowiada również, że w ramach pilotażowego programu, jako pierwszy w branży zaoferuje w najbliższym sezonie możliwość zarezerwowania hotelowego leżaka. Obecnie usługa „Mój leżak” dostępna jest w trzech hotelach: Sentido Aurora Lanzarote, Sunprime Atlantic View na Gran Canarii i Sentido Buganvilla na Fuerteventurze. Do sezonu letniego lista ta ma objąć 30 hoteli marek własnych Thomasa Cooka. Touroperator zapowiada jednak, że do wcześniejszej rezerwacji zostanie udostępniona jedynie niewielka liczba leżaków w danym hotelu. Tym samym nadal będą one dostępne dla wszystkich gości.

Rezerwacja usługi „Mój leżak” będzie odbywała się na podobnej zasadzie jak wybór pokoju – sześć dni przed wylotem klienci dostaną dostęp do planu leżaków w danym hotelu. Oprócz ich lokalizacji względem basenów i innych punktów hotelu, będzie widoczny także kompas umożliwiający określenie położenia słońca w danym miejscu w różnych porach dnia. Cena usługi wynosi 25 euro za leżak za cały pobyt.

Usługa początkowo będzie dostępna jedynie na rynkach zachodnich, ale touroperator zapowiada, że w niedługiej przyszłości pojawi się także w polskich biurach.

Z danych koncernu wynika, że 20 procent gości Neckermanna wybierających ofertę lotniczą spędza wakacje w hotelach sieciowych, m.in. smartline, Sentido czy SunConnect.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Niemieccy agenci sprzedają więcej rejsów

Rejsy wycieczkowe zyskały uznanie niemieckich turystów. Co ważne dla agentów, ten rodzaj oferty klienci ...

Bardzo dobry sierpień lotniska w Zielonej Górze

W sierpniu liczba pasażerów, którzy odlecieli z Zielonej Góry, wzrosła o 138 procent w ...

Travelist świętuje szóste urodziny

Przez sześć lat działalności serwis rezerwacyjny Travelist.pl zdobył ponad 5 milionów użytkowników i miejsce ...

Orbis podmienia marki w Ursusie – zamiast ibisa będzie Mercure

Hotel Mercure Warszawa Ursus Station miał być pierwotnie hotelem sieci ibis. W trakcie trwania ...

Turcja szuka sobie nowego logo

Ministerstwo Turystyki Turcji ogłosiło przetarg na stworzenie nowego logo i hasła promocyjnego. Poza tym, ...

W Stambule otwarto meczet na 60 tysięcy ludzi

Tysiące wiernych przybyły na pierwszą modlitwę w otwartym 7 marca meczecie Camlica w Stambule. ...