Neckermann: Wybierasz wakacje? Wybierz i pokój

materiały prasowe

Od najbliższego sezonu letniego polscy klienci biura podróży Neckermann Podróże będą mogli wybierać sobie pokoje w hotelach

Programem objętych zostało już prawie 300 obiektów, w tym wszystkie należące do marek własnych Thomasa Cooka, a także wiele hoteli najważniejszych sieci partnerskich m.in.: Iberostar, Bahia Principe, Sunrise, Paloma czy Mitsis.

– Tradycyjna forma pakietu turystycznego powoli przechodzi do lamusa – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermanna. – Klienci pragną decydować o najmniejszych szczegółach dotyczących wakacji. Korzystając z usług biura podróży, oczekują zindywidualizowane oferty, odpowiadającej ich potrzebom i stylowi życia.

Na tydzień przed wylotem klienci dostają mejlowe przypomnienie o możliwości rezerwacji pokoju wraz z linkiem do mapy obiektu i listą dostępnych pokojów wybranej wcześniej kategorii. Będą mogli też sprawdzić, jak są one położone względem najważniejszych miejsc w hotelu i względem atrakcji. Zdaniem Neckermanna dla rodzin z dziećmi duże znaczenie może mieć np. bliskość miniklubu czy basenu, a dla osób starszych – restauracji. Usługa jest odpłatna, rezerwacja kosztuje 30 euro od pokoju, a klienci będą mogli uregulować płatność w Polsce lub na miejscu. Touroperator podaje, że w wypadku rezygnacji z zarezerwowanej usługi, klienci nie ponoszą dodatkowych kosztów.

Thomas Cook zapowiada również, że w ramach pilotażowego programu, jako pierwszy w branży zaoferuje w najbliższym sezonie możliwość zarezerwowania hotelowego leżaka. Obecnie usługa „Mój leżak” dostępna jest w trzech hotelach: Sentido Aurora Lanzarote, Sunprime Atlantic View na Gran Canarii i Sentido Buganvilla na Fuerteventurze. Do sezonu letniego lista ta ma objąć 30 hoteli marek własnych Thomasa Cooka. Touroperator zapowiada jednak, że do wcześniejszej rezerwacji zostanie udostępniona jedynie niewielka liczba leżaków w danym hotelu. Tym samym nadal będą one dostępne dla wszystkich gości.

Rezerwacja usługi „Mój leżak” będzie odbywała się na podobnej zasadzie jak wybór pokoju – sześć dni przed wylotem klienci dostaną dostęp do planu leżaków w danym hotelu. Oprócz ich lokalizacji względem basenów i innych punktów hotelu, będzie widoczny także kompas umożliwiający określenie położenia słońca w danym miejscu w różnych porach dnia. Cena usługi wynosi 25 euro za leżak za cały pobyt.

Usługa początkowo będzie dostępna jedynie na rynkach zachodnich, ale touroperator zapowiada, że w niedługiej przyszłości pojawi się także w polskich biurach.

Z danych koncernu wynika, że 20 procent gości Neckermanna wybierających ofertę lotniczą spędza wakacje w hotelach sieciowych, m.in. smartline, Sentido czy SunConnect.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Phuket wpuści zaszczepionych bez kwarantanny, ale nie od razu

Osoby zaszczepione na koronawirusa od lipca będą mogły wjeżdżać na Phuket bez konieczności odbywania ...

Gdynia wygrała w sprawie lotniska z Unią Europejską

Sąd UE przyznał rację Gdyni i stwierdził nieważność decyzji Komisji Europejskiej, która zahamowała przekształcenie ...

Lotnisko Chopina: Takiego lipca jeszcze nie było

Ponad 1,9 mln pasażerów obsłużono na Lotnisku Chopina w pierwszym miesiącu wakacji. Rok wcześniej ...

LOT delikatnie tnie siatkę połączeń

Mniejsze zainteresowanie połączeniami lotniczymi do Włoch i do Korei Południowej z powodu rozszerzania się ...

Traveldata: Ceny wakacji zjechały delikatnie w dół

O 31 złotych spadły ceny wakacji, licząc tydzień do tygodnia. Obniżka rok do roku ...

Traveldata: Szczyt sezonu pod znakiem last minute

Wycieczki do Turcji i do Grecji były w ostatnim tygodniu droższe niż na Wyspy ...