Aktorzy pokażą, jak sprzedać wycieczkę

Pixabay

Niemieckie stowarzyszenie DTPS zaprosiło profesjonalnych aktorów na szkolenia z dyrektywy unijnej. Odgrywając scenki, pokażą oni agentom, jak prawidłowo obsługiwać klientów według nowych zasad

Organizacja zrzeszająca agentów turystycznych DTPS (DER Touristik Partner Service) organizuje właśnie cykl szkoleń z przepisów, które będą obowiązywać od 1 lipca, czyli z dniem wejścia w życie nowej unijnej dyrektywy turystycznej.

Program obejmuje szkolenia on-line, webinaria i seminaria. Cykl rozpocznie  się 13 kwietnia od spotkania, w którym udział weźmie 300 przedstawicieli biur podróży. – Celem tej imprezy jest przedstawienie naszym członkom nowych przepisów w praktyczny sposób – mówi Michael Dohmen, prezes DTPS.

Głównym punktem programu będą prezentacje, do udziału w których stowarzyszenie zaprosiło profesjonalnych aktorów. Na scenie zainscenizowane zostanie biuro agencyjne, aktorzy będą zaś odgrywać scenki z życia wakacyjnego doradcy.

Poza prezentacją na szkoleniu będzie można posłuchać też wykładu eksperta, prof. Ansgara Staudingera, na temat dyrektywy. Zaplanowano też spotkania w formie targów z różnymi partnerami, między innymi firmami technologicznymi i ubezpieczycielami. We współpracy z działem sprzedaży DER Touristik zorganizowane zostaną też szkolenia on-line i webinaria. Członkowie stowarzyszenia będą mogli również skorzystać z 40 seminariów. DTPS szacuje, że w sumie weźmie w nich udział tysiąc ludzi. Prowadzący już teraz obiecują podać wiele praktycznych rad, jak stosować przepisy wynikające z dyrektywy w codziennych rozmowach z klientami.

Dohmen tłumaczy, że DTPS chce, aby jej członkowie nie musieli obawiać się nowych regulacji i zawczasu nauczyli się dostosowywać do nich w swojej codziennej pracy. Jak dodaje, DTPS przykłada dużą wagę do szkoleń. W tym roku zaplanowano ponad 30 seminariów, w czasie których poruszone będą różne tematy, od ubezpieczeń, przez turystykę luksusową, rejsy, rozwiązania technologiczne i sposoby pozyskiwania nowych klientów, po marketing internetowy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

TUI wypromuje Ajman

Niemieckie biuro podróży TUI włącza do oferty na zimę 2018/2019 nowy emirat arabski, Ajman ...

EasyJet powoła nową linię lotniczą w Austrii

Brytyjska linia lotnicza EasyJet zapowiedziała powołanie spółki córki EasyJet Europe z siedzibą w stolicy ...

Francja sparaliżowana strajkiem związkowców

We Francji strajkują dziś pracownicy różnych związków zawodowych, m.in. pilotów i kolejarzy To dopiero ...

Ta upadłość to problem głównie Wielkiej Brytanii i Niemiec

Nie obawiamy się reakcji klientów na trudności związane z upadkiem Thomasa Cooka, bo biura ...

17 milionów klientów pobrało aplikację Ryanaira

Już 17 milionów klientów Ryanaira korzysta z aplikacji tego przewoźnika, dzięki której można między ...

POT sprawdza, kto wypromuje „AlePolskę”

Trwają poszukiwania agencji reklamowej, która w 12 reportażach przedstawi i wypromuje 12 produktów turystycznych, ...