Rainbow urósł na sprzedaży wakacji o 30 procent

archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

Biuro podróży Rainbow powiadomiło, że sprzedało o 30 procent więcej wycieczek na lato niż przed rokiem o tej porze

Wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty Lato 2018 od momentu rozpoczęcia sprzedaży do 28 lutego 2018 roku wyniosła 130 tysięcy. Oznacza to wzrost o 30,4 procent w porównaniu z tym samym okresem przedsprzedaży oferty sezonu Lato 2017 roku.

Jak wyjaśnia touroperator, wartość sprzedanej oferty będzie ujęta w raporcie o przychodach ze sprzedaży w okresie od kwietnia 2018 do października 2018 roku, czyli wtedy kiedy wyjazdy będą realizowane przez klientów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Stłuczka na wakacjach. Co zrobić?

Polacy coraz chętniej wybierają się na urlop własnym samochodem. Przed wyruszeniem w trasę po ...

IGHP z nowymi starymi władzami

Wiceprezes Orbisu Ireneusz Węgłowski został ponownie wybrany na prezesa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Nie ...

TUI chce więcej sprzedawać przez aplikację

Grupa TUI stawia na własną aplikację mobilną jako narzędzie sprzedaży. Nie trzeba jej promować ...

Aktorzy pokażą, jak sprzedać wycieczkę

Niemieckie stowarzyszenie DTPS zaprosiło profesjonalnych aktorów na szkolenia z dyrektywy unijnej. Odgrywając scenki, pokażą ...

Morświn Happy w służbie Stena Line

Tego lata na pokładach promów Stena Line na podróżujące dzieci będzie czekać nowa maskotka ...

Dłuższy „Piotruś Pan” popłynie do Szwecji

Prom klasy premium „Peter Pan” („Piotruś Pan”) z floty TT-Line został wydłużony w stoczni ...