Rainbow urósł na sprzedaży wakacji o 30 procent

archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

Biuro podróży Rainbow powiadomiło, że sprzedało o 30 procent więcej wycieczek na lato niż przed rokiem o tej porze

Wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty Lato 2018 od momentu rozpoczęcia sprzedaży do 28 lutego 2018 roku wyniosła 130 tysięcy. Oznacza to wzrost o 30,4 procent w porównaniu z tym samym okresem przedsprzedaży oferty sezonu Lato 2017 roku.

Jak wyjaśnia touroperator, wartość sprzedanej oferty będzie ujęta w raporcie o przychodach ze sprzedaży w okresie od kwietnia 2018 do października 2018 roku, czyli wtedy kiedy wyjazdy będą realizowane przez klientów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Zakaz wjazdu do Peru przez 15 lat za wandalizm w Machu Picchu

Pięcioro turystów zostało deportowanych z Peru za uszkodzenie świątyni w kompleksie Machu Picchu. Szóstemu ...

Krakowskie lotnisko z 17-procentowym wzrostem

W 2017 r. z krakowskiego lotniska skorzystało ponad 5,8 miliona pasażerów. O 17 procent ...

Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

Znana piosenkarka polska, Czeszka z pochodzenia, Ewa Farna namawia rodaków do odwiedzania w weekendy ...

Ubezpieczenie samochodu w praktyce. Dowiedz się, przed czym warto zabezpieczyć się wybierając się w wakacyjną podróż samochodem.

Perspektywa wyjazdu wakacyjnego niewątpliwie wiąże się z pozytywnymi emocjami. Każdy dłuższy wyjazd wymaga jednak ...

Ratingi biur podróży 2017: Jak oni to robią, cz.II

Funclub – z pomysłem na turystykę autokarową z wyższej półki. Prima Holiday – elastycznie ...

Niemcy mocniej strzegą świątecznych jarmarków

W niemieckich miastach ruszają tradycyjne jarmarki bożonarodzeniowe. W tym roku będą się odbywały przy ...