Rainbow urósł na sprzedaży wakacji o 30 procent

archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

Biuro podróży Rainbow powiadomiło, że sprzedało o 30 procent więcej wycieczek na lato niż przed rokiem o tej porze

Wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty Lato 2018 od momentu rozpoczęcia sprzedaży do 28 lutego 2018 roku wyniosła 130 tysięcy. Oznacza to wzrost o 30,4 procent w porównaniu z tym samym okresem przedsprzedaży oferty sezonu Lato 2017 roku.

Jak wyjaśnia touroperator, wartość sprzedanej oferty będzie ujęta w raporcie o przychodach ze sprzedaży w okresie od kwietnia 2018 do października 2018 roku, czyli wtedy kiedy wyjazdy będą realizowane przez klientów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Sąd: Bon wakacyjny to normalne pieniądze

Nawet, jeśli klient częściowo zapłaci za wycieczkę bonem, to w wypadku upadłości touroperatora jego ...

Ćwierć miliarda euro za pół Alitalii

Lufthansa zaproponowała 250 mln euro za przejęcie większości floty Alitalii i połowy załogi, czyli ...

Jak wydać 1000 złotych od rządu na turystykę?

Planowany przez Ministerstwo Rozwoju program turystycznego 1000+ powinien objąć wszystkich Polaków i powinni oni ...

Białostocki bot pomoże w odprawie przez Skype’a

Wirtualny asystent AutomatedCheckin dopyta podróżnych o ich preferencje związane z lotem i dokona za ...

Egis Poland odbuduje tory do lotniska w Katowicach

Spółka PKP PLK wyłoniła ofertę w przetargu na zaprojektowanie odbudowy linii kolejowej nr 182 ...

Wizz Air: 14 milionów pasażerów w Gdańsku

Wizz Air przewiózł na trasach z gdańskiej siatki połączeń 14 milionów pasażerów. Przewoźnik operuje ...