Agenci turystyczni łatwiej załatwią sprawę z Thomasem Cookiem

Materiały promocyjne

Thomas Cook skraca czas obsługi agentów dzwoniących do telefonicznego centrum obsługi. Pierwsze testy nowego pomysłu przyniosły pozytywne rezultaty – twierdzi firma

Chodzi o skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantami w centrum obsługi Thomasa Cooka. Agenci, żeby szybciej załatwić sprawę, mogą wpisać na klawiaturze telefonu numer rezerwacji, który wyświetla się od razu pracownikowi po drugiej stronie połączenia.

Dzięki temu można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność obsługi – Reakcje dzwoniących są bardzo pozytywne, ponieważ przez podanie numeru rezerwacji oszczędzają czas – mówi Dirk Schachtsiek, kierownik działu sprzedaży, cytowany przez portal Travel Talk.

Touroperator testuje nowe rozwiązanie od końca listopada w centrum obsługi marki Thomasa Cooka. Teraz udogodnienie to wprowadza u organizatorów należących do Grupy, czyli u Neckermanna, Bucher Reisen, air Marin i Öger Tours.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Trzy duże pożary w Grecji

Trzeci dzień z rzędu greccy strażacy próbują ugasić trzy duże pożary. Przeszkadza im wiatr. ...

Dziś i w środę strajk pilotów Brussels Airlines

Dziś i pojutrze pasażerów linii lotniczych Brussels Airlines czekają znaczne utrudnienia w podróżowaniu. Według ...

Samorządy chcą opłaty turystycznej

150 mln zł rocznie – na takie wpływy z nowej daniny liczą samorządowcy. I ...

Karnawał w Urugwaju: Bębniarze wzywają do zabawy

Od tradycyjnego llamadas, czyli nawoływania do wspólnej zabawy, rozpoczął się w mieście Montevideo urugwajski ...

Polonus i jego główny dworzec wznawiają działalność

Polonus wznawia przewozy dalekobieżne i lokalne z głównego warszawskiego dworca autobusowego i otwiera hostel ...

Wieża Eiffla strajkuje, turyści odchodzą z kwitkiem

Personel wieży Eiffla strajkuje. Nie zgada się na nowy system rezerwowania wejść i kierowania ...