Agenci turystyczni łatwiej załatwią sprawę z Thomasem Cookiem

Materiały promocyjne

Thomas Cook skraca czas obsługi agentów dzwoniących do telefonicznego centrum obsługi. Pierwsze testy nowego pomysłu przyniosły pozytywne rezultaty – twierdzi firma

Chodzi o skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantami w centrum obsługi Thomasa Cooka. Agenci, żeby szybciej załatwić sprawę, mogą wpisać na klawiaturze telefonu numer rezerwacji, który wyświetla się od razu pracownikowi po drugiej stronie połączenia.

Dzięki temu można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność obsługi – Reakcje dzwoniących są bardzo pozytywne, ponieważ przez podanie numeru rezerwacji oszczędzają czas – mówi Dirk Schachtsiek, kierownik działu sprzedaży, cytowany przez portal Travel Talk.

Touroperator testuje nowe rozwiązanie od końca listopada w centrum obsługi marki Thomasa Cooka. Teraz udogodnienie to wprowadza u organizatorów należących do Grupy, czyli u Neckermanna, Bucher Reisen, air Marin i Öger Tours.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Tatry Mountain Resorts wymieniły prezesa i zarząd

Igor Rattaj został prezesem spółki Tatry Mountain Resorts (TMR). Zastąpił Bohuša Hlavatý’nego, który po ...

EgyptAir daje zniżki na loty do Moskwy

Zainteresowanie lotami z Kairu do Moskwy nie jest tak duże, jak można było się ...

Polski Bus z przesiadką w Łodzi i Wrocławiu

Klienci Polskiego Busa, wybierający się na Litwę, Łotwę i do Estonii, mogą już korzystać ...

Międzynarodowe targi turystyczne ITB Berlin odwołane

Pierwszy raz w 54-letniej historii organizatorzy zostali zmuszeni do odwołania największych targów turystycznych na ...

Betlej: Połączenie agentów się opłaci

Skonsolidowanie się Wakacji.pl z My Travel to dobry ruch biznesowy. Pozwoli agentom turystycznym dotrzeć ...

Hotelarze łączą siły

Dwie organizacje skupiające hotelarzy zawiadujących obiektami historycznymi, Fundacja Polish Prestige Hotels i Heritage Hotels ...