Agenci turystyczni łatwiej załatwią sprawę z Thomasem Cookiem

Materiały promocyjne

Thomas Cook skraca czas obsługi agentów dzwoniących do telefonicznego centrum obsługi. Pierwsze testy nowego pomysłu przyniosły pozytywne rezultaty – twierdzi firma

Chodzi o skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantami w centrum obsługi Thomasa Cooka. Agenci, żeby szybciej załatwić sprawę, mogą wpisać na klawiaturze telefonu numer rezerwacji, który wyświetla się od razu pracownikowi po drugiej stronie połączenia.

Dzięki temu można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność obsługi – Reakcje dzwoniących są bardzo pozytywne, ponieważ przez podanie numeru rezerwacji oszczędzają czas – mówi Dirk Schachtsiek, kierownik działu sprzedaży, cytowany przez portal Travel Talk.

Touroperator testuje nowe rozwiązanie od końca listopada w centrum obsługi marki Thomasa Cooka. Teraz udogodnienie to wprowadza u organizatorów należących do Grupy, czyli u Neckermanna, Bucher Reisen, air Marin i Öger Tours.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Brytyjczycy ostrzegają przed krajami bałtyckimi

Litwa, Łotwa, Estonia, Irlandia i Islandia to kraje, w których może dojść do zamachów ...

Dubaj planuje wielką przystań z latarnią morską

Władca Dubaju szejk Muhammad ibn Raszid al-Maktum zapowiedział kolejne wielkie inwestycje w tym emiracie ...

Branża noclegowa nie aż tak zadłużona

Ponad 105 milionów złotych sięga zadłużenie polskiej branży noclegowej zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Długów ...

Tunezja liczy na 8 milionów turystów

Nawet 8 milionów turystów może w tym roku odwiedzić Tunezję – szacuje minister Salma ...

Amadeus pomoże kupić bilet na pociąg

Nowy system, który umożliwi rezerwację biletów kolejowych z różnych krajów bez konieczności podpisywania umów ...

Rainbow: Mamy więcej hoteli rodzinnych na przyszłe wakacje

Rainbow rozpoczął sprzedaż wyjazdów na sezon letni 2020 roku. Jak zapowiada, przygotował więcej niż ...