Mobilni agenci ze znakiem jakości

Bloomberg

Niemieckie sieci zrzeszające mobilnych doradców turystycznych stworzyły certyfikat jakości „Fair play”, donoszą tamtejsze media branżowe. Aby go otrzymać, trzeba spełnić pięć warunków

„Fair play” to program, do którego przystąpiły trzy sieci mobilnych doradców wakacyjnych. Mowa o Amondo i Take Off, należących do Grupy TUI oraz Promobil, marce DER Touristik. W ten sposób firmy chcą pokazać, że działają zgodnie z przyjętym kodeksem praktyk, co ma być zachętą dla kolejnych potencjalnych sprzedawców do nawiązania współpracy.

Znak ma być przede wszystkim gwarancją stosowania zasady fair play, określonej przez pięć kryteriów. Po pierwsze centrala nie sprzedaje oferty klientom końcowym i nie konkuruje ze swoimi partnerami, po drugie udostępnia im cały asortyment i umożliwia rezerwację wyjazdów od różnych touroperatorów, po trzecie zapewnia darmowe szkolenia, po czwarte gwarantuje wsparcie merytoryczne, własnych opiekunów i kompetentne centrum obsługi. Jako piąty punkt wskazana zastała mocna pozycja na rynku potwierdzona wieloletnią historią firmy i biznesowymi sukcesami.

Inicjatorzy programu zapewniają, że mogą przystąpić do niego także inne sieci zrzeszające mobilnych agentów, jeśli tylko spełnią wymienione warunki.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Henicz: Chcemy stworzyć na Litwie alternatywę

Dzięki nam turyści z Litwy zyskają nowy, atrakcyjny produkt – mówi w rozmowie z ...

Troje Polaków zginęło w wypadku w Egipcie

Troje polskich obywateli zginęło w wypadku drogowym w Egipcie. Jedną z ofiar jest wieloletnia ...

Niemiecki MSZ odradza egipską e-wizę

W grudniu zeszłego roku Egipt uruchomił system do elektronicznego wydawania wiz. Ponieważ nie działa ...

Qatar Airways: Zatrzymaj się w Dosze, my zapłacimy

Qatar Airways zachęcają podróżnych do zmiany krótkiego postoju w podróży w dłuższy pobyt w ...

Od kiedy do USA bez wizy? Procedury do końca roku

Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Georgette Mosbacher powiedziała, że do końca roku potrwają procedury ...

Europa walczy nadal z liniami znad Zatoki

Lufthansa i Air France-KLM zwróciły się do Komisji Europejskiej o zdecydowane przeciwdziałanie nieuczciwych praktykom ...