System posłucha klienta i doradzi agentowi

Bloomberg

Amadeus pracuje nad systemem, który będzie analizował zachowania klientów i na tej podstawie dobierał odpowiedni dla ich kierunek i rodzaj wypoczynku

Alita – Amadeus Linguistics Intelligent Travel Assistant (asystent podróży analizujący głos) to nowe narzędzie, nad którym pracuje Amadeus.

Ma być wsparciem dla stacjonarnych agentów turystycznych, którzy obsługują klientów w biurach, pisze brytyjski portal branżowy TTG Media.

Alita wykorzystuje analizę głosu i uczenie się maszyn. W trakcie rozmowy klienta z wakacyjnym doradcą interpretuje nie tylko same słowa, ale też poziom stresu i intonację. Analizuje pozyskane informacje, na ich podstawie określa typ osobowościowy rozmówcy i oferuje odpowiedni dla niego kierunek i rodzaj wypoczynku.

Co ważne, z systemu można korzystać w dyskretny sposób, dzięki czemu rozmowa przebiega naturalnie.

Na razie oprogramowanie jest w fazie prototypu, Amadeus prezentuje je w czasie spotkań z klientami i na wydarzeniach, w których bierze udział. Firma nie ustaliła jeszcze terminu wprowadzenia go na rynek.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Grecja – rok w cieniu podatku i mody na Turcję

Nowy podatek noclegowy, kolejne inwestycje hotelowe i mniej rosyjskich gości – to wyzwania, przed ...

Włochy nie będą ratowały Alitalii

Włoski rząd wykluczył ratowanie upadającej Alitalii z pieniędzy publicznych. Wszystko wskazuje na to, że ...

Niemiecki MSZ odradza egipską e-wizę

W grudniu zeszłego roku Egipt uruchomił system do elektronicznego wydawania wiz. Ponieważ nie działa ...

Amadeus: Przyszłość turystyki zależy od polityki

Cyfrowi asystenci, nowe kanały płatnicze czy sztuczna inteligencja mogą pchnąć branżę turystyczną na nowe ...

Marzec z lotniczymi strajkami

Pasażerowie linii lotniczych muszą się uzbroić w cierpliwość. Dużym wyzwaniem będzie dla nich zwłaszcza ...

Doris namieszała w brytyjskim transporcie

Wiejąca z prędkością do 150 kilometrów na godzinę wichura Doris uderzyła wczoraj w Wielką ...