Agent dzwoni do klienta i zarabia więcej

Bloomberg

Niemiecka organizacja Best-Reisen zrzeszająca biura agencyjne testuje nowy sposób sprzedaży usług dodatkowych

Organizator informuje agenta, że wysłał klientowi komplet dokumentów podróży, a doradca dzwoni wówczas do turysty i proponuje mu zakup usług dodatkowych, takich jak rezerwacja parkingu przy lotnisku, wynajem samochodu czy wycieczka fakultatywna. W ten sposób agencja może zwiększyć swoje przychody.

Czytaj też: „Best-Reisen daje agentom więcej zarobić”.

Jak donoszą niemieckie media branżowe, projekt jest w fazie testów, a partnerem Best-Reisen jest touroperator Schauinsland-Reisen. Na razie do udziału w przedsięwzięciu zaproszono 16 biur agencyjnych.

– Po otrzymaniu informacji o wysyłce dokumentów nadchodzi kolejny odpowiedni moment na podjęcie rozmowy z klientem – mówi członek zarządu Best-Reisen Cornelius Meyer, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

Szef sprzedaży Schauinsland-Reisen Detlef Schroer podkreśla, że nie jest ważne, czyj jest klient. Najistotniejsze jest, żeby szukać innowacyjnych i partnerskich sposobów współpracy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wrocławskie lotnisko – 68 kierunków na lato

Samoloty z Wrocławia będą latały w tym sezonie na 68 trasach, w tym 7 ...

Szykuje się Oktoberfest drogi, jak nigdy dotąd

Między 10,7 a 11,5 euro trzeba będzie w tym roku zapłacić za piwo na ...

Młyn Hilberta czeka na otwarcie dla turystów

XIX-wieczny zabytek techniki z Dzierżoniowa – Młyn Hilberta – wróci w czerwcu na turystyczną ...

Do 2024 roku będzie o połowę więcej kontrolerów ruchu lotniczego

Wraz ze wzrostem ruchu lotniczego rośnie też zapotrzebowania na kontrolerów ruchu lotniczego. W ciągu ...

Kolejowymi szprychami do centralnego lotniska

1,6 tysiąca kilometrów nowych lub zmodernizowanych szlaków kolejowych. A na nich pociągi jadące z ...

Grecja: Na bankructwo Cooka pomoże więcej promocji

11 milionów euro wyda greckie Ministerstwo Turystyki na kampanię promocyjną, która rozpocznie się w ...