Agent dzwoni do klienta i zarabia więcej

Bloomberg

Niemiecka organizacja Best-Reisen zrzeszająca biura agencyjne testuje nowy sposób sprzedaży usług dodatkowych

Organizator informuje agenta, że wysłał klientowi komplet dokumentów podróży, a doradca dzwoni wówczas do turysty i proponuje mu zakup usług dodatkowych, takich jak rezerwacja parkingu przy lotnisku, wynajem samochodu czy wycieczka fakultatywna. W ten sposób agencja może zwiększyć swoje przychody.

Czytaj też: „Best-Reisen daje agentom więcej zarobić”.

Jak donoszą niemieckie media branżowe, projekt jest w fazie testów, a partnerem Best-Reisen jest touroperator Schauinsland-Reisen. Na razie do udziału w przedsięwzięciu zaproszono 16 biur agencyjnych.

– Po otrzymaniu informacji o wysyłce dokumentów nadchodzi kolejny odpowiedni moment na podjęcie rozmowy z klientem – mówi członek zarządu Best-Reisen Cornelius Meyer, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

Szef sprzedaży Schauinsland-Reisen Detlef Schroer podkreśla, że nie jest ważne, czyj jest klient. Najistotniejsze jest, żeby szukać innowacyjnych i partnerskich sposobów współpracy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Azjaci ruszyli w rejs(y)

28 milionów ludzi ma w tym roku skorzystać z rejsów wycieczkowych. To o 5 ...

Muzeum Hutnictwa Cynku czeka na szkoły

Muzeum Hutnictwa Cynku Walcownia, które działa w uratowanej od zniszczenia hali walcowni cynku w ...

Rainbow zaprasza osoby 50+, które nie chcą być seniorami

Biuro podróży Rainbow wprowadza na 2020 rok oferty dla klientów powyżej pięćdziesiątego roku życia. ...

Lufthansa przejmie linie lotnicze Thomasa Cooka?

Thomas Cook ogłosił, że rozpatruje możliwość sprzedania swoich linii lotniczych. Zainwestowaniem w nie zainteresowana ...

Więcej Dubaju na zimowe ferie

Linie lotnicze Emirates zwiększą liczbę lotów na trasie Warszawa – Dubaj od 23 stycznia ...

W Legolandzie cieszą się z rejsów LOT-u

Dzięki uruchomieniu rejsów na trasie Warszawa – Billund ten drugi co do wielkości duński ...