Artur Godlewski zmienia Mouzenidisa na Neckermanna

archiwum prywatne

Artur Godlewski, kierownik sieci sprzedaży w Mouzenidis Travel Polska opuszcza to biuro i przechodzi do Neckermanna. Od kwietnia będzie tam odpowiedzialny za sprzedaż na południu kraju

Artur Godlewski jest bardzo doświadczonym menedżerem – zajmuje się sprzedażą w biurach podróży od kilkunastu lat. Pracował w TUI Poland i w Net Holiday. W Mouzenidisie spędził ostatnie dwa lata. Najpierw był przedstawicielem regionalnym, a kiedy odszedł z tego biura podróży Artur Rezner, zajął jego miejsce kierownika sprzedaży.

To właśnie Artur Rezner, który jest teraz dyrektorem handlowym w Neckermannie Polska, ściągnął Godlewskiego do swojego zespołu. – Znam Artura jako menedżera otwartego na kontakty z ludźmi, dynamicznego, a zarazem skupionego na powierzonych mu zadaniach. Cieszę się, że zgodził się wzmocnić nasz team – mówi Rezner.

Godlewski ma być kierownikiem sieci sprzedaży na Polskę południową. Obok niego na południu będzie też działać dotychczasowa przedstawicielka regionalna Neckermanna Izabela Szerer. Polskę centralną i północno-wschodnią ma pod sobą Piotr Kołodziej, a część zachodnią obejmuje od kwietnia, również nowa w Neckermannie, Anna Bliskowska, wcześniej przedstawicielka regionalna biura podróży Net Holiday (Czytaj: „Net Holiday ogłasza upadłość”).

Jak wyjaśnia Rezner, zmiany kadrowe mają służyć wzmocnieniu zespołu ludzi odpowiedzialnych za kontakty z siecią sprzedaży. – Realizujemy zapowiadany plan zacieśnienia współpracy z agentami. Chcemy być bliżej nich, wspierać ich w pracy, szybciej dostarczać im informacje o nowościach i zmianach produktowych, częściej być do ich dyspozycji, jeśli chodzi o szkolenia – mówi Rezner. – Chcemy, żeby poczuli, że Neckermann się zmienia, jest firmą otwartą, ma różnorodny produkt – dodaje.

Wsparciu sprzedawców służy również zwiększenie z pięciu do siedmiu osób zespołu doradców w dziale help desku. Dzięki rozszerzeniu grona konsultantów touroperator wydłużył godziny pracy. – Jesteśmy już do dyspozycji agentów 365 dni w roku. Codziennie do godziny 19, a w sezonie będziemy dostępni do 21 – deklaruje Rezner.

Na 21 marca biuro podróży zapowiedziało dzień otwarty – wszyscy jego współpracownicy mogą, po uprzednim zapisaniu się, przyjść do siedziby spółki, by poznać wszystkie jej działy, pracowników i sposób pracy. Neckermann dwa lata temu przeprowadził się do nowoczesnego biurowca blisko centrum Warszawy. – Będzie można zarówno zobaczyć dział księgowy czy call center, jak i usiąść za biurkiem prezesa w jego gabinecie. A przede wszystkim zapraszamy na kawę na taras mieszczący się na 12 piętrze, z którego rozciąga się szeroki widok na Warszawę – zachęca Rezner.

Czytaj też: „Neckermann poszerza horyzonty”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Szef IATA: Polska i LOT potrzebują dużego lotniska

Zawsze się planuje, że stare lotnisko ma zostać zamknięte, kiedy nowe przejmuje główny ruch ...

Australia wzmacnia kontrole na lotniskach

Australia wzmocniła środki bezpieczeństwa na lotniskach po sobotnim aresztowaniu w Sydney podejrzanych o przygotowywanie ...

Lasek: Warto jeździć na targi i się uczyć

– Polska powinna mieć kosz z gotowymi produktami turystycznymi, jak teraz ma skrzynki z ...

Betlej: Polityczna młócka zaszkodzi turystyce

Polskę czeka w tym roku polityczna awantura, spowodowana wyborami. Przy tym nastroje konsumentów i ...

Po implanty do Kima? Korea Północna stawia na turystykę medyczną

Korea Północna zamierza zacząć specjalizować się od 2020 roku w turystyce medycznej.Będzie oferować cudzoziemcom ...

Airbnb zadebiutuje na giełdzie

Airbnb, serwis ułatwiający wynajmowanie turystom mieszkań i domów przez internet, ogłosił, że planuje wejść ...