Artur Godlewski zmienia Mouzenidisa na Neckermanna

archiwum prywatne

Artur Godlewski, kierownik sieci sprzedaży w Mouzenidis Travel Polska opuszcza to biuro i przechodzi do Neckermanna. Od kwietnia będzie tam odpowiedzialny za sprzedaż na południu kraju

Artur Godlewski jest bardzo doświadczonym menedżerem – zajmuje się sprzedażą w biurach podróży od kilkunastu lat. Pracował w TUI Poland i w Net Holiday. W Mouzenidisie spędził ostatnie dwa lata. Najpierw był przedstawicielem regionalnym, a kiedy odszedł z tego biura podróży Artur Rezner, zajął jego miejsce kierownika sprzedaży.

To właśnie Artur Rezner, który jest teraz dyrektorem handlowym w Neckermannie Polska, ściągnął Godlewskiego do swojego zespołu. – Znam Artura jako menedżera otwartego na kontakty z ludźmi, dynamicznego, a zarazem skupionego na powierzonych mu zadaniach. Cieszę się, że zgodził się wzmocnić nasz team – mówi Rezner.

Godlewski ma być kierownikiem sieci sprzedaży na Polskę południową. Obok niego na południu będzie też działać dotychczasowa przedstawicielka regionalna Neckermanna Izabela Szerer. Polskę centralną i północno-wschodnią ma pod sobą Piotr Kołodziej, a część zachodnią obejmuje od kwietnia, również nowa w Neckermannie, Anna Bliskowska, wcześniej przedstawicielka regionalna biura podróży Net Holiday (Czytaj: „Net Holiday ogłasza upadłość”).

Jak wyjaśnia Rezner, zmiany kadrowe mają służyć wzmocnieniu zespołu ludzi odpowiedzialnych za kontakty z siecią sprzedaży. – Realizujemy zapowiadany plan zacieśnienia współpracy z agentami. Chcemy być bliżej nich, wspierać ich w pracy, szybciej dostarczać im informacje o nowościach i zmianach produktowych, częściej być do ich dyspozycji, jeśli chodzi o szkolenia – mówi Rezner. – Chcemy, żeby poczuli, że Neckermann się zmienia, jest firmą otwartą, ma różnorodny produkt – dodaje.

Wsparciu sprzedawców służy również zwiększenie z pięciu do siedmiu osób zespołu doradców w dziale help desku. Dzięki rozszerzeniu grona konsultantów touroperator wydłużył godziny pracy. – Jesteśmy już do dyspozycji agentów 365 dni w roku. Codziennie do godziny 19, a w sezonie będziemy dostępni do 21 – deklaruje Rezner.

Na 21 marca biuro podróży zapowiedziało dzień otwarty – wszyscy jego współpracownicy mogą, po uprzednim zapisaniu się, przyjść do siedziby spółki, by poznać wszystkie jej działy, pracowników i sposób pracy. Neckermann dwa lata temu przeprowadził się do nowoczesnego biurowca blisko centrum Warszawy. – Będzie można zarówno zobaczyć dział księgowy czy call center, jak i usiąść za biurkiem prezesa w jego gabinecie. A przede wszystkim zapraszamy na kawę na taras mieszczący się na 12 piętrze, z którego rozciąga się szeroki widok na Warszawę – zachęca Rezner.

Czytaj też: „Neckermann poszerza horyzonty”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Qatar Airways: Latamy zgodnie z planem

Operacje Qatar Airways z i do Dohy przebiegają bez zakłóceń, większość lotów realizowana jest ...

Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów

O 5,6 procent, do 17 milionów, wzrosła liczba pasażerów na greckich lotniskach w ciągu ...

Niemcy: Ustawa nie ochroni turystów

Niemieckie urzędy ochrony konsumentów nie akceptują projektu ustawy wdrażającej dyrektywę unijną. Ich zdaniem wyjęcie ...

Rzymscy taksówkarze nie chcą konkurencji

Taksówkarze z całych Włoch będą dziś protestować w Rzymie przeciwko uchwalonej przez parlament liberalizacji ...

ITB – agent turystyczny może tu dużo zyskać

– Berlińskie targi to dla nas miejsce zdobywania informacji, nowych kontaktów i inspiracji – ...

PIT: W biurach podróży rekord gonił rekord

Obecny sezon turystyczny jest rekordowy i bardzo dobry dla branży turystycznej – zapewnia prezes ...