TSS pomaga promować się na Instagramie

Bloomberg

Niemiecka organizacja branżowa Touristik Service System (TSS) przygotowała dla agentów bezpłatne materiały do publikacji na Instagramie. Przekonuje w nich, dlaczego warto korzystać z usług profesjonalnych sprzedawców

Podobne akcje TSS prowadził już w zeszłym roku, w tym chce pomóc agentom przekonać turystów, że wakacyjne wyjazdy warto rezerwować właśnie u nich.

Materiały są dostosowane do wymagań technicznych Instagramu, wszystko, co agent musi zrobić, to ściągnąć je i zamieścić na swoim profilu w portalu. Gotowe posty dostępne są na stronie TSS, agenci mogą korzystać z nich bezpłatnie.

Organizacja przygotowała 12 różnych haseł, między innymi: „Chcesz odkrywać nowe kraje? Doradca wakacyjny już tam był”, „Wypoczynek już w czasie rezerwacji wakacji? To możliwe dzięki profesjonalnemu doradcy z biura agencyjnego”, „Biuro agencyjne za drogie? Nie! Ceny identyczne jak w internecie!”.

TSS tworzy analogiczne projekty do wykorzystania na Facebooku, część z nich nawiązuje tematycznie do sezonów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Cypr wymaga maseczek w pomieszczeniach zamkniętych

Cypr wprowadził do protokołów bezpieczeństwa dla podróżnych obowiązek noszenia maseczek w pomieszczeniach zamkniętych. W ...

Radisson Red w nowym krakowskim wieżowcu

230 pokojów będzie miał nowy Radisson Red – pierwszy hotel tej marki w Polsce, ...

Sto milionów złotych na polsko-czeską turystykę

Do końca czerwca można starać się pieniądze na polsko-czeskie projekty turystyczne. Do wykorzystania są ...

Emilewicz: Pomożemy branży turystycznej, ale nie kosztem TFG

Polska turystyka straciła już około 400 mln złotych w wyniku koronawirusa – minister rozwoju ...

Zaczął się hadżdż – muzułmanie z całego świata pielgrzymują do Mekki

Ponad dwa miliony muzułmanów rozpoczęły hadżdż, pielgrzymkę do świątyni Al-Kaba w Mekce w Arabii ...

Grupa TUI – uziemione boeingi ciągną zyski w dół

– Mimo trudnych warunków rynkowych, dobrze sobie radzimy pod względem operacyjnym – mówi prezes ...