Magda Plutecka opuszcza Neckermanna

Filip Frydrykiewicz

Biuro podróży Neckermann zrezygnowało z utrzymywania etatu rzecznika prasowego. Z firmy odeszła wieloletnia rzeczniczka tego touroperatora Magda Plutecka

Plutecka pracowała w Neckermannie od 2003 roku. Przyszła do tej firmy po studiach w Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończyła geografię ze specjalnością turystyka (wcześniej pracowała na uczelni, a nawet prowadziła własną pizzerię). Później jeszcze ukończyła podyplomowe studia z public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W Neckermannie zajmowała się public relations, marketingiem, komunikacją wewnątrz firmy, obecnością Neckermanna w mediach społecznościowych. Brała udział w planowaniu i tworzeniu kampanii reklamowych biura podróży, współpracą z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Pozyskiwała partnerów biznesowych do wspólnych akcji i kampanii, współorganizowała akcje specjalne, wydarzenia, konferencje. Była twarzą tej firmy często reprezentując ją w mediach.

Jak podkreśla, cały czas się rozwijała, brała udział w szkoleniach i międzynarodowych spotkaniach koncernu. Do największych swoich zawodowych sukcesów zalicza współpracę z Adamem Małyszem w popularyzowaniu wyjazdów z Neckermannem na narty. Małysz trzykrotnie był gościem imprez organizowanych na otwarcie sezonu narciarskiego w Neckermannie. Szerokim echem odbiła się też akcja sponsorowania przez biuro podróży musicalu „Mamma Mia”, wystawionego przez warszawski teatr Roma. Spektakl zebrał znakomite recenzje.

– W Neckermannie pracowałam ze znakomitym, zgranym zespołem, bardzo dobrze będę to wspominać – deklaruje Plutecka.

Co dalej? – Rozważam wiele propozycji. PR to dziedzina, w której można się realizować w różnych branżach, chociaż oczywiście turystyka jest mi najbliższa i kocham podróżowanie. Na razie jednak chciałabym skorzystać z wiosny – mówi.

– Rozstanie z Magdą to wynik optymalizacji procesów wewnątrz firmy – wyjaśnia prezes Neckermanna Maciej Nykiel. Z tego co wiem, żaden touroperator, nawet największy nie zatrudnia etatowego rzecznika prasowego. Takie funkcje wykonują osoby mające inne obowiązki w firmach. Tak będzie i u nas. Obowiązki rzecznika Neckermanna biorę na siebie, a w razie mojej nieobecności zastępować mnie będzie dyrektor handlowy Artur Rezner. Zapewniam, że jakość kontaktów z mediami i przepływ informacji nie ucierpią na tej zmianie.

Zobacz też: „Neckermann odkrywa się przed agentami turystycznymi”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Moskwa w śniegu – samoloty zostają na lotniskach

Intensywne opady śniegu sparaliżowały ruch na moskiewskich lotniskach. Odwołano ponad 130 lotów, a co ...

Laur dla Orbisu za inwestycje

Za wybudowanie Mercure’a w Krakowie, ibisa w Gdańsku i przekształcenie hotelu we Wrocławiu w ...

Niemiecki Neckermann sprzedaje pół pokoju

Neckermann w Niemczech wprowadził możliwość zarezerwowania połowy pokoju dwuosobowego. Opcja dostępna jest w hotelu ...

Nie jesteśmy hotelowym supermarketem

Vienna House świętuje 10-lecie hotelu andel’s w Krakowie i planuje nowe otwarcia (nie tylko) ...

Londyński hotel Ritz na sprzedaż? Może być wart miliard dolarów

Miliard dolarów – za tyle obecni właściciele są skłonni sprzedać słynny londyński hotel Ritz ...

Żołnierze NATO poznają Mazury jako turyści

Zwiedzili już Wilczy Szaniec w Gierłoży i Twierdzę Boyen w Giżycku. Podziwiają mazurskie lasy ...