Reklama

FTI daje prowizję za wybór miejsca w czarterze

Niemiecki touroperator FTI pozwala agentom rezerwować dla klientów konkretne miejsca w wyczarterowanych samolotach. I płaci im za to prowizję

Publikacja: 08.05.2019 07:27

FTI daje prowizję za wybór miejsca w czarterze

Foto: FTI

Klienci Grupy FTI mogą zarezerwować u agenta konkretne miejsce w samolocie czarterowym. Oferta obejmuje rejsy w całości wykupione przez touroperatora w liniach lotniczych Fly Egypt, Onur Air i Corendon Airlines i jest ważna dla wszystkich marek tego touroperatora, czyli FTI, 5 vor Flug i BigXTra.

Czytaj też: „FTI szkoli młodych agentów”.

Za tę usługę klienci płacą od 10 euro w wypadku lotów do Turcji i Egiptu i od 20 euro do Gambii. Do rezerwacji nie dolicza się opłaty serwisowej, ale agenci dostają od niej prowizję.

– Każdy klient ma własne wyobrażenie o idealnym miejscu. Żeby urlop mógł się zacząć już w samolocie, bierzemy pod uwagę jego indywidualne potrzeby – tłumaczy dyrektor sprzedaży i marketingu handlowego FTI Richard Reindl.

Kolejnym krokiem będzie możliwość zamówienia przewozu nietypowego bagażu i sprzętu sportowego.

Reklama
Reklama

Klienci Grupy FTI mogą zarezerwować u agenta konkretne miejsce w samolocie czarterowym. Oferta obejmuje rejsy w całości wykupione przez touroperatora w liniach lotniczych Fly Egypt, Onur Air i Corendon Airlines i jest ważna dla wszystkich marek tego touroperatora, czyli FTI, 5 vor Flug i BigXTra.

Czytaj też: „FTI szkoli młodych agentów”.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biura Podróży
Ceny paliwa w dół, ceny wakacji w górę. Co będzie, kiedy przyjdzie last minute?
Biura Podróży
Ważny wyrok TSUE. Turyście należy się zwrot całych kosztów wycieczki od biura podróży
Biura Podróży
Coral Travel nagrodził najlepszych sprzedawców. W tym roku osiągnie milion klientów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biura Podróży
Enter Air będzie woził klientów ETI. „Przełamujemy monopol przewoźników egipskich”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama