Reklama

Thomas Cook rozwija sieć hoteli w Hiszpanii

40 milionów euro zainwestuje Thomas Cook w hotele w Hiszpanii – poinformował prezes firmy Peter Fankhauser podczas otwarcia nowego obiektu Cook’s Club na Majorce

Publikacja: 07.06.2019 07:40

Thomas Cook rozwija sieć hoteli w Hiszpanii

Foto: www.cooksclub.com

Hiszpania to jeden z najważniejszych kierunków turystycznych Grupy Thomasa Cooka. Niedawno koncern otworzył hotel marki Cook’s Club Palma Beach na Majorce. Wydarzenie było okazją do ogłoszenia kolejnych planów rozbudowy sieci obiektów własnych w Hiszpanii. Do lata 2020 roku koncern wyda na ten cel 40 milionów euro.

Obecnie Thomas Cook ma lub zarządza w tym kraju ponad 50 hotelami o łącznej liczbie 12 tysięcy pokojów, co daje mu miejsce w pierwszej piątce największych zagranicznych sieci w Hiszpanii. W tym roku firma planuje wysłać tam 4 miliony klientów z 15 rynków europejskich.

Zobacz: „Thomas Cook: Cel – 250 hoteli własnych marek”.

W zeszłym roku grupa otworzyła nowe biuro w Palmie na Majorce, zatrudniające 650 pracowników w działach księgowości i zarządzania kierunkami i hotelami. W całej Hiszpanii pracuje dla niej prawie 2,5 tysiąca osób.

W ramach inwestycji koncern przeprowadzi gruntowne remonty w dziesięciu hotelach, otworzy również nowe obiekty, między innymi Casa Cook na Ibizie, ale też na Gran Canarii, Teneryfie, Minorce i Majorce.

Reklama
Reklama

W zeszłym roku Thomas Cook utworzył fundusz na rzecz inwestycji hotelowych w ramach spółki joint venture z firmą LMEY Investments – deweloperem specjalizującym się w hotelarstwie. W pierwszym roku działalności fundusz powiększył się niemal dwukrotnie – początkowo obejmował pięć hoteli, obecnie jest ich już dziewięć. Obecnie fundusz zabezpiecza 51 milionów euro w ramach finansowania z CaixaBank, wcześniej pozyskał 40 milionów euro z banku Piraeus.

Czytaj też: „Thomas Cook z ponad miliardową stratą”.

Hiszpania to jeden z najważniejszych kierunków turystycznych Grupy Thomasa Cooka. Niedawno koncern otworzył hotel marki Cook’s Club Palma Beach na Majorce. Wydarzenie było okazją do ogłoszenia kolejnych planów rozbudowy sieci obiektów własnych w Hiszpanii. Do lata 2020 roku koncern wyda na ten cel 40 milionów euro.

Obecnie Thomas Cook ma lub zarządza w tym kraju ponad 50 hotelami o łącznej liczbie 12 tysięcy pokojów, co daje mu miejsce w pierwszej piątce największych zagranicznych sieci w Hiszpanii. W tym roku firma planuje wysłać tam 4 miliony klientów z 15 rynków europejskich.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biura Podróży
Wycieczki sprzedawane na zasadzie franczyzy? To się sprawdza
Biura Podróży
Klienci Itaki proszeni o czujność. Touroperator ofiarą ataku hakerskiego
Biura Podróży
Itaka uruchomi czarterowe połączenie z Zielonej Góry do Albanii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biura Podróży
Przedsiębiorcy turystyczni z ulgą o zapowiedzi premiera w sprawie wycieczek szkolnych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama