Zimowy program DER Touristik bardziej elastyczny

DER Touristik przedstawił program na zimę 2019/20. Znalazło się w nim siedem tysięcy nowych obiektów, więcej programów objazdowych i przelotów. Touroperator postawił na indywidualizację oferty

Publikacja: 01.07.2019 07:24

Zimowy program DER Touristik bardziej elastyczny

Foto: DER Touristik

DER Touristik, podobnie jak jego konkurenci, stawia na jeszcze większą indywidualizację oferty. Zimą klienci będą mogli zarezerwować wycieczki objazdowe jako programy prywatne. Zamiast podróżować autokarem z grupą innych turystów, pojadą tą samą trasą z kierowcą lub samodzielnie poprowadzą wynajęty samochód. Ta ostatnia opcja dostępna jest w miejscach, w których pozwala na to infrastruktura.

Kolejna nowość to hotele – w ofercie Dertouru, jednego z touroperatorów należących do DER Touristik, pojawi się siedem tysięcy dodatkowych obiektów. Dzięki podłączeniu kolejnych banków miejsc noclegowych oferta wspomnianego organizatora, ale także innych marek – ITS, Jahn Reisen, Meiers Weltreisen i ADAC Reisen – wzrośnie o 20 procent. DER Touristik konsekwentnie rozbudowuje też własną sieć hoteli Cooee, których w sumie będzie już 38. Na sezon zimowy otworzy trzy kolejne – na Fuerteventurze, w Dominikanie i na niemieckiej wyspie Rugia.

Czytaj też: „DER Touristik zwalnia ludzi. Bo sezon był słaby”.

Firma zwiększa też liczbę połączeń lotniczych, dzięki czemu pojawi się więcej możliwości wydłużenia lub skrócenia tradycyjnych pakietów siedmio- i czternastodniowych. Nie zabraknie dodatkowych przelotów do Egiptu i bezpośrednich do Kostaryki oraz Barbadosu, firma powiększa też ofertę w Dominikanie, Kenii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

W sezonie zima 2019/20 koncern jeszcze mocniej skupi się na wycieczkach luksusowych – propozycje od Dertour Deluxe będą dostępne już nie tylko przez internet, ale również w biurach agencyjnych. W tym segmencie największą popularnością cieszą się Dubaj, Malediwy, Mauritius, Tajlandia i rejsy wycieczkowe. W sprzedaży pojawią się oferty od kolejnych armatorów, w tym od Seabourn, który ma nowy statek ekspedycyjny, ale też od Silversea Cruises, Ponanta i Sea Dream Yacht Club. W kategorii wyjazdów do miast dla najbardziej wymagających znajdzie się Izrael.

DER Touristik już teraz obserwuje duże zainteresowanie podróżami w okresie zimowym – klienci najczęściej pytają o Niemcy, Austrię, Szwajcarię, Tunezję, Egipt, Wyspy Kanaryjskie i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Popularnością cieszą się dalekie kraje, głównie na Karaibach, w Azji, Afryce i regionie Oceanu Indyjskiego.

Zobacz też: „Exim Tours motorem wzrostu DER Touristik”.

Firma podkreśla, że udało jej się utrzymać ceny na zeszłorocznym poziomie. Wzrosty spowodowane zmianą kursów dotyczą Stanów Zjednoczonych, Karaibów i Azji, minimalne zmiany widać również w wypadku Niemiec, Austrii, Egiptu i Turcji. Taniej, i to do 10 procent, będzie natomiast na Wyspach Kanaryjskich. Oszczędni mogą skorzystać również z rabatów z tytułu wczesnej rezerwacji sięgających 60 procent.

Koncern podsumował także bieżącą sprzedaż letnią. Najczęściej turyści rezerwują wyjazdy do Grecji (głównie na Kretę, Rodos i Kos), Turcji, Bułgarii, Egiptu i na Majorkę. Wciąż dostępne są atrakcyjne oferty last minute.

DER Touristik, podobnie jak jego konkurenci, stawia na jeszcze większą indywidualizację oferty. Zimą klienci będą mogli zarezerwować wycieczki objazdowe jako programy prywatne. Zamiast podróżować autokarem z grupą innych turystów, pojadą tą samą trasą z kierowcą lub samodzielnie poprowadzą wynajęty samochód. Ta ostatnia opcja dostępna jest w miejscach, w których pozwala na to infrastruktura.

Kolejna nowość to hotele – w ofercie Dertouru, jednego z touroperatorów należących do DER Touristik, pojawi się siedem tysięcy dodatkowych obiektów. Dzięki podłączeniu kolejnych banków miejsc noclegowych oferta wspomnianego organizatora, ale także innych marek – ITS, Jahn Reisen, Meiers Weltreisen i ADAC Reisen – wzrośnie o 20 procent. DER Touristik konsekwentnie rozbudowuje też własną sieć hoteli Cooee, których w sumie będzie już 38. Na sezon zimowy otworzy trzy kolejne – na Fuerteventurze, w Dominikanie i na niemieckiej wyspie Rugia.

Biura Podróży
Jedno z największych europejskich biur podróży sprzedane za 1 euro
Biura Podróży
Mistrzyni olimpijska ambasadorką turystyki aktwnej w Itace
Biura Podróży
Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”
Biura Podróży
Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biura Podróży
Spór Itaki z Wakacje.pl: Kiedy integracja systemów rezerwacyjnych?