Reklama

Thomas Cook przenosi hotelowy styl do salonów sprzedaży

Thomas Cook chce, żeby nie tylko jego hotele zachwycały wystrojem – klienci mają być pod wrażeniem także salonów touroperatora, w których kupują wycieczki

Publikacja: 05.07.2019 07:20

Hotel Cook’s Club Sunny Beach w Bułgarii

Hotel Cook’s Club Sunny Beach w Bułgarii

Foto: www.cooksclub.com

Thomas Cook otworzy w sierpniu w Berlinie pierwszy salon własny przygotowany według koncepcji „Travel stories made by Thomas Cook” (historie podróżnicze Thomasa Cooka). Wystrojem nawiązuje do hoteli własnych koncernu. Meble, kolorystyka i dekoracje przypominają obiekty sieci Casa Cook i Cook’s Club.

Ponieważ uważa, że styl ten sprawdził się w obiektach wspomnianych marek, firma postanowiła go przenieść do biur, by w ten sposób lepiej dopasować się do oczekiwań nowej generacji podróżnych. – Nasze biura zmieniają się podobnie jak klienci. Wprowadzając nowy, innowacyjny koncept, reagujemy na ich rosnące potrzeby, co do sposobu obsługi i inspirowania ich do wyjazdu – mówi kierownik sieci salonów własnych Thomasa Cooka Thomas Kloss, cytowany przez portal branżowy Travel Talk.

Zobacz też: „Cook’s Club w Bułgarii – design, drinki i didżeje”.

Salony „Travel Stories” mają sprawić, że klienci, wybierając wakacje, poczuli się jak w hotelowym lobby, a ich podróż zaczynała się już w biurze. Wchodzący do salonu w pierwszej chwili zobaczą na ścianie treści, które mają ich zainspirować do wyjazdu. W czasie kiedy będą obsługiwani, napiją się kawy w eleganckim barze. Pracownicy zatrudnieni w nowych salonach znają się nie tylko na ofercie turystycznej, ukończyli też kurs baristy.

Na razie Cook otworzył jeden salon według nowej koncepcji, która jest testowana. Biuro zostanie otwarte oficjalnie pod koniec sierpnia.

Reklama
Reklama

Thomas Cook otworzy w sierpniu w Berlinie pierwszy salon własny przygotowany według koncepcji „Travel stories made by Thomas Cook” (historie podróżnicze Thomasa Cooka). Wystrojem nawiązuje do hoteli własnych koncernu. Meble, kolorystyka i dekoracje przypominają obiekty sieci Casa Cook i Cook’s Club.

Ponieważ uważa, że styl ten sprawdził się w obiektach wspomnianych marek, firma postanowiła go przenieść do biur, by w ten sposób lepiej dopasować się do oczekiwań nowej generacji podróżnych. – Nasze biura zmieniają się podobnie jak klienci. Wprowadzając nowy, innowacyjny koncept, reagujemy na ich rosnące potrzeby, co do sposobu obsługi i inspirowania ich do wyjazdu – mówi kierownik sieci salonów własnych Thomasa Cooka Thomas Kloss, cytowany przez portal branżowy Travel Talk.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biura Podróży
Roboty budowlane, hałas, za mało jedzenia w hotelu? Turyście należy się zwrot wszystkich kosztów
Biura Podróży
Coral Travel nagrodził najlepszych sprzedawców. W tym roku osiągnie milion klientów
Biura Podróży
Enter Air będzie woził klientów ETI. „Przełamujemy monopol przewoźników egipskich”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biura Podróży
Join UP! zwiększa gwarancję ubezpieczeniową. „Solidna podstawa do dalszej ekspansji”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama