Best Family zmienia się w TUI Kids Club

www.tui.pl

W przyszłym sezonie letnim hotele Best Family zmienią nazwę na TUI Kids Club. Zmieni się tylko marka, bo nadal oferować będą wyżywienie w formule all inclusive i rozrywkę najmłodszym

TUI Kids Club ma być typową siecią dla rodzin z dziećmi z wyżywieniem w formie all inclusive. Hotele zmieniają właściwie tylko nazwę. – Mocne marki budzą zaufanie i wyróżniają ofertę. Chcemy wykorzystać dużą rozpoznawalność, dlatego dodajemy „TUI” do nazwy hoteli dla dzieci – mówi kierownik działu hoteli koncepcyjnych w TUI Deutschland Katrin Feuerabendt.

Obiekty te będą dostępne tylko na rynku niemieckim. W czasie pobytu dzieci przez sześć dni w tygodniu będą mogły bawić się pod okiem niemieckojęzycznych opiekunów w grupach wiekowych od 3 do 11 lat i od 12 do 17 lat, poza szczytem sezonu organizowane będą zajęcia dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Kilka razy w tygodniu mają odbywać się również zajęcia dla całej rodziny i mini dyskoteka.

Pierwszy raz hotele pod nową nazwą pojawią się w całorocznych katalogach z ofertą na Wyspy Kanaryjskie (wydawanym w lipcu) i w Niemczech (wydawanym we wrześniu). W systemach rezerwacyjnych marka zaistnieje natomiast w połowie października.

Czytaj także: „TUI wprowadza nową markę”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Branża turystyczna: Mamy pomysł, jak otwierać hotele

Mierzenie gościom temperatury, branie od nich oświadczeń o stanie zdrowia, rozsadzanie ich w restauracjach ...

Chińczycy wesprą linie lotnicze

Trzy miliardy dolarów straciły w lutym chińskie linie lotnicze z powodu epidemii koronawirusa. Cała ...

Traveldata: Październik z biurem podróży o 300 złotych droższy

Średnio o 300 złotych wzrosły ceny wycieczek w biurach podróży, licząc rok do roku. ...

Gujana Francuska bez połączenia lotniczego

Linie lotnicze Air France oraz Air Caraibes odwołały poniedziałkowe loty do Kajenny, stolicy Gujany ...

Flixbus w rowie, 16 rannych

W północnych Niemczech w wypadku autokaru rannych zostało 16 osób, z czego sześć – ...

TripAdvisor sprawia, że wydatki turystów rosną

W 2017 roku TripAdvisor wpłynął na 10,3 procent wydatków na podróże na całym świecie, ...