Itaka nie wymaga już podpisu na umowie

Itaka

Mniejsza liczba podpisów, potwierdzeń i wydruków – od wczoraj w Itace obowiązuje nowy, uproszczony system obsługi klienta

Itaka uprościła proces autoryzacji dokumentów podróży, o czym informuje w komunikacie. Od wczoraj klienci salonów firmowych składają mniej podpisów, a ci obsługiwani zdalnie przez internet i aplikację mobilną nie muszą w ogóle podpisywać i odsyłać dokumentów – autoryzują je w aplikacji lub robiąc przelew tradycyjny bądź online.

Nowy system to oszczędność czasu klienta i sprzedawcy, a także mniejsze zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji – przekonuje touroperator.

W aplikacji Itaka udostępnia pełną informację o ofercie i rezerwacji, na przykład aktualny rozkład lotów. Touroperator zapowiada wprowadzenie do niej nowych funkcji i udogodnień, takich jak między innymi uproszczenie ścieżki kontaktu z wybranym salonem czy sprzedawcą.

Zobacz też: „7 milionów turystów Itaki”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Cena wycieczki nie może być orientacyjna

Niemiecki TUI podawał w jednym z katalogów orientacyjne ceny wycieczek w formie skali a ...

Egipt na wyraźnym plusie

O 37,1 procent wzrosła liczba turystów, którzy odwiedzili Egipt w pierwszym kwartale tego roku, ...

Jarosław Nowak prezesem Elbestu Hotels

Jarosław Nowak objął stanowisko prezesa zarządu ogólnopolskiej sieci hoteli Elbest Hotels. Do Elbest Hotels ...

Coral Travel: Ten rok zaliczymy do najlepszych

O tym, czy miniony sezon był udany dla biura podróży, które kierunki miały najwięcej ...

10 krajów, gdzie angielski jest językiem urzędowym

Choć wydaje się, że cały świat mówi po angielsku, to ciągle nie jest to ...

Prezes tatuuje swoją miłość do agentów

Napis “Agenci wymiatają” wytatuował sobie na ramieniu wiceprezes Carnival Cruise Line w czasie imprezy ...