Rainbow partnerem strategicznym Karty Dużej Rodziny

materiały prasowe

Posiadacze Karty Dużej Rodziny dostaną 2 procent rabatu na wycieczki z biurem podróży Rainbow. Firma została właśnie partnerem strategicznym tego programu społecznego

Rainbow przystąpił do programu jako pierwszy duży, ogólnopolski touroperator – informuje firma.

Umowa ze Związkiem Dużych Rodzin 3+, który realizuje zadania powierzone przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zakłada, że posiadacze Karty Dużej Rodziny będą mogli skorzystać z 2 procent rabatu na wszystkie wyjazdy z Rainbowem, niezależnie od innych opustów i niezależnie od terminu imprezy, ale z wyłączeniem ofert last minute i rabatu z tytułu Karty Stałego Klienta.

– Rodziny to dla Rainbowa bardzo ważny segment klientów – deklaruje członek zarządu spółki Piotr Burwicz. – Nasze uczestnictwo w programie uzupełnia dotychczasową pulę udogodnień przygotowanych z myślą właśnie o rodzinach. Jesteśmy przekonani, że korzyści płynące z dodatkowej zniżki dla posiadaczy karty zachęcą rodziny do wyjazdów na zagraniczne wakacje.

Rainbow to trzecia w kraju pod względem przychodów i obsłużonych klientów (500 tysięcy w 2018 roku) firma turystyczna. W jej ofercie są zarówno wyjazdy do popularnych miejsc wypoczynku za granicą, głównie do krajów basenu Morza Śródziemnego, jak i objazdowe wycieczki autokarowe i dalekie wyjazdy do krajów egzotycznych. W sumie jest to prawie 100 kierunków, 1300 hoteli i 650 programów wycieczek.

Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Program jest realizowany przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus przy wsparciu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej i firm oferujących rodzinom specjalne rabaty i tym samym będących partnerami programu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Novotel ze specjalną ofertą na mundial

W trakcie tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej Novotel zorganizuje strefy kibica w swoich ...

Novaturas opuszcza cenę

Nie 56,11 złotego, ale 44,13 złotego będzie ostatecznie kosztować jedna akcja wchodzącej na warszawską ...

Agent turystyczny zmienił się w doradcę

Nie jesteśmy zwykłymi pośrednikami sprzedającymi ofertę turystyczną, ale doradcami – podkreśla Amerykańskie Stowarzyszenie Doradców ...

Betlej: Touroperatorów ratują w tym sezonie mniejsze koszty

Ceny wycieczek w biurach podróży nie są na tyle wysokie, żeby gwarantować biurom podróży ...

Henicz: Mamy bardzo dobry sezon dla turystów, ale gorszy dla touroperatorów

Jeszcze nigdy się tak nie zdarzyło, żeby nie zadziałała stara zasada, że w lipcu ...

Jarosław Jeschke opuszcza Small Planet. Zmiana na stanowisku dyrektora

Jarosław Jeschke, menedżer który prowadził polską spółkę z grupy Small Planet od momentu kiedy ...