Rainbow partnerem strategicznym Karty Dużej Rodziny

materiały prasowe

Posiadacze Karty Dużej Rodziny dostaną 2 procent rabatu na wycieczki z biurem podróży Rainbow. Firma została właśnie partnerem strategicznym tego programu społecznego

Rainbow przystąpił do programu jako pierwszy duży, ogólnopolski touroperator – informuje firma.

Umowa ze Związkiem Dużych Rodzin 3+, który realizuje zadania powierzone przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zakłada, że posiadacze Karty Dużej Rodziny będą mogli skorzystać z 2 procent rabatu na wszystkie wyjazdy z Rainbowem, niezależnie od innych opustów i niezależnie od terminu imprezy, ale z wyłączeniem ofert last minute i rabatu z tytułu Karty Stałego Klienta.

– Rodziny to dla Rainbowa bardzo ważny segment klientów – deklaruje członek zarządu spółki Piotr Burwicz. – Nasze uczestnictwo w programie uzupełnia dotychczasową pulę udogodnień przygotowanych z myślą właśnie o rodzinach. Jesteśmy przekonani, że korzyści płynące z dodatkowej zniżki dla posiadaczy karty zachęcą rodziny do wyjazdów na zagraniczne wakacje.

Rainbow to trzecia w kraju pod względem przychodów i obsłużonych klientów (500 tysięcy w 2018 roku) firma turystyczna. W jej ofercie są zarówno wyjazdy do popularnych miejsc wypoczynku za granicą, głównie do krajów basenu Morza Śródziemnego, jak i objazdowe wycieczki autokarowe i dalekie wyjazdy do krajów egzotycznych. W sumie jest to prawie 100 kierunków, 1300 hoteli i 650 programów wycieczek.

Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Program jest realizowany przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus przy wsparciu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej i firm oferujących rodzinom specjalne rabaty i tym samym będących partnerami programu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

KLM otwiera nową trasę do Kostaryki

Liberia będzie drugim kostarykańskim kierunkiem KLM-u, po stolicy kraju San José. Holenderski przewoźnik zacznie ...

Wiedeńskie Muzeum Świata znów otwarte dla gości

Po trzech latach przebudowy i renowacji, przy wiedeńskim Heldenplatz, ponownie otwarto Muzeum Świata (Weltmuseum) ...

Przez mundial „lasty” idą słabo

Przedstawiciele niemieckiej i brytyjskiej branży turystycznej narzekają na słabą sprzedaż przecenionych ofert. Według tamtejszych ...

Izraelskie hotele z rekordowymi zarobkami

W 2018 roku hotele w Izraelu zarobiły ponad 12 miliardów szekli, czyli o 7,6 ...

Betlej: Z biur podróży wyparowało 90 milionów złotych

Mimo że popyt na wycieczki rośnie, zyski biur podróży maleją. Zbyt duża liczba ofert ...

LOT podlicza pierwsze koszty strajku

3,5 miliona złotych wydaliśmy już na wynajęcie samolotów z załogami, które zastąpiły strajkujących – ...