Rainbow partnerem strategicznym Karty Dużej Rodziny

materiały prasowe

Posiadacze Karty Dużej Rodziny dostaną 2 procent rabatu na wycieczki z biurem podróży Rainbow. Firma została właśnie partnerem strategicznym tego programu społecznego

Rainbow przystąpił do programu jako pierwszy duży, ogólnopolski touroperator – informuje firma.

Umowa ze Związkiem Dużych Rodzin 3+, który realizuje zadania powierzone przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zakłada, że posiadacze Karty Dużej Rodziny będą mogli skorzystać z 2 procent rabatu na wszystkie wyjazdy z Rainbowem, niezależnie od innych opustów i niezależnie od terminu imprezy, ale z wyłączeniem ofert last minute i rabatu z tytułu Karty Stałego Klienta.

– Rodziny to dla Rainbowa bardzo ważny segment klientów – deklaruje członek zarządu spółki Piotr Burwicz. – Nasze uczestnictwo w programie uzupełnia dotychczasową pulę udogodnień przygotowanych z myślą właśnie o rodzinach. Jesteśmy przekonani, że korzyści płynące z dodatkowej zniżki dla posiadaczy karty zachęcą rodziny do wyjazdów na zagraniczne wakacje.

Rainbow to trzecia w kraju pod względem przychodów i obsłużonych klientów (500 tysięcy w 2018 roku) firma turystyczna. W jej ofercie są zarówno wyjazdy do popularnych miejsc wypoczynku za granicą, głównie do krajów basenu Morza Śródziemnego, jak i objazdowe wycieczki autokarowe i dalekie wyjazdy do krajów egzotycznych. W sumie jest to prawie 100 kierunków, 1300 hoteli i 650 programów wycieczek.

Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Program jest realizowany przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus przy wsparciu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej i firm oferujących rodzinom specjalne rabaty i tym samym będących partnerami programu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lufthansa przejmie linie lotnicze Thomasa Cooka?

Thomas Cook ogłosił, że rozpatruje możliwość sprzedania swoich linii lotniczych. Zainwestowaniem w nie zainteresowana ...

Cena wycieczki nie może być orientacyjna

Niemiecki TUI podawał w jednym z katalogów orientacyjne ceny wycieczek w formie skali a ...

Strajki zmniejszyły zysk Ryanaira

Podwyżki dla pracowników i droższe paliwo zdusiły kwartalny zysk Ryanaira o 20 procent. Wyniósł ...

Ryanair Holidays znów wraca do gry

Ryanair Holidays, touroperator stworzony przez irlandzkiego przewoźnika, zawiesił działalność na prawie cały luty. Teraz ...

Polacy wśród najczęstszych gości w Hurghadzie

387 tysięcy turystów odwiedziło w czerwcu egipskie województwo Morza Czerwonego. Rosjanie ciągle latają na ...

TripAdvisor ostrzeże przed groźnymi miejscami

Siedem lat temu TripAdvisor usunął post turystki zgwałconej w czasie wakacji w Meksyku. Teraz ...