DER Touristik stawia na dalekie kraje

Filip Frydrykiewicz

DER Touristik jeszcze nigdy nie uruchomił sprzedaży oferty zimowej tak wcześnie jak w tym roku. Touroperator stawia na dalekie kraje, obniża ceny i dopasowuje wycieczki do indywidualnych gustów

Niższe ceny na wyloty do dalekich krajów, nowe hotele i kierunki, więcej indywidualnych wycieczek objazdowych i zniżki za wcześniejszą rezerwację sięgające 55 procent – DER Touristik rozpoczął w Niemczech sprzedaż ofert na zimę 2018/2019.

Oferta należących do grupy Der Touristik (w Polsce jest właścicielem Eximu Tours) biur podróży Dertour, ITS, Jahn Reisen, Meiers Weltreisen, Travelix i ADAC Reisen wprowadzana jest na rynek systematycznie od początku marca. Klienci mogą wybierać z dziesięciu tysięcy propozycji. René Herzog, prezes DER Touristik na Europę Centralną, mówi, że klienci planują swoje wakacje, szczególnie te, na które wyjeżdżają raz w życiu, z coraz większym wyprzedzeniem. Zalicza do nich wyjazdy do dalekich krajów i programy objazdowe. Ale teraz sprzedają się już także inne popularne kierunki, oddalone od Niemiec o 4-5 godzin lotu.

Wśród powodów, dla których warto zarezerwować wyjazd z dużym wyprzedzeniem, wymieniane są duże rabaty. Dodatkowo koncern przecenił niektóre wycieczki w stosunku do zeszłego roku. Na przykład wyjazd do Zjednoczonych Emiratów Arabskich będzie w tym roku tańszy o 15 procent, do Stanów Zjednoczonych o 10 procent, wycieczka na narty do Kanady czy wypoczynek na Malediwach o 7 procent, a Karaiby i Tajlandia o 5 procent.

Ceny wyjazdów do krajów średniego i bliskiego zasięgu utrzymują się na poziomie podobnym do zeszłorocznego. Przy Turcji i Tunezji nie ma żadnych zmian, Egipt drożeje o 1 procent, Wyspy Kanaryjskie i Madera o 2 procent. W nadchodzącym sezonie zimowym najważniejszym kierunkiem egzotycznym ma być Dominikana, do której touroperator wyśle trzy nowe czartery tygodniowo z Düsseldorfu. W Meksyku pojawią się kolejne hotele i programy objazdowe, w Tajlandii będzie można wybierać spośród 24 nowych obiektów, na Malediwach rozbudowany zostanie segment podróży luksusowych.

Herzog podkreśla, że niemieccy turyści lubią podróżować też do krajów Afryki Północnej. W przypadku Tunezji znaczenie ma krótki czas lotu, niskie ceny i gwarantowana pogoda. Na zimę koncern poszerza ofertę hotelową na Dżerbie i na lądzie o ponad 10 procent, w Egipcie do programu dołączonych zostało 16 kolejnych obiektów.

Wśród nowości znalazły się natomiast wyjazdy dla aktywnych do Finlandii i innych krajów skandynawskich oraz programy objazdowe po Islandii. – Trend do indywuidualizownaia oferty dotyczy też objazdówek. Coraz więcej klientów woli podróżować w małych grupach, z niewielką liczbą uczestników. Liczy się dla nich jakość, a nie ilość. I na tym właśnie opieramy nasze programy zwiedzania – tłumaczy prezes. W ofercie koncernu będzie pojawiać się coraz więcej propozycji indywidualnego zwiedzania tylko z przewodnikiem lub z kierowcą w Tajlandii, na Sri Lance lub Bali. W przyszłości turyści będą też mogli samodzielnie tworzyć własne programy oparte o produkty DER Touristik.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lufthansa z najlepszą ofertą na Alitalię

Alitalia jest linią lotniczą w trudnej sytuacji, potrzebuje partnera i z tego punktu widzenia ...

Majorka: Mapa pokaże, których plaż unikać

Przy niektórych plażach na Majorce bezpośrednio do morza wpadają ścieki. Oficjalna mapa pokaże, gdzie ...

Mieszkańcy hawajskiej wyspy nie chcą turystów

Tubylcy utworzyli żywy łańcuch i zablokowali wjazd około 50 turystów do Parku Stanowego Ha’ena ...

Neckermann sprzedaje wycieczki w warszawskim Blue City

Piąte w tym roku, a 20 w ogóle, własne biuro sprzedaży otworzył dzisiaj Neckermann. ...

Turyści dają Warszawie 8,7 punktu na 10

Stare Miasto, Łazienki Królewskie i Pałac Kultury i Nauki – to najczęściej odwiedzane miejsca ...

Itaka: Mamy też Polskie Lato

Biuro Podróży Itaka rozszerzyła ofertę i dołączyła do niej wypoczynek w Polsce, nazwała ją ...