W serwisie, który prowadzony jest po niemiecku i angielsku, znalazły się informacje dotyczące krajów, do których TUI organizuje wyjazdy. Umieszczono w nim także wcześniejsze materiały, publikowane na niemal 600 profilach w mediach społecznościowych (m.in. z Twittera, Facebooka, Youtube’a i Instagrama) prowadzonych przez 300 marek należących do koncernu, w tym hoteli, touroperatorów, operatorów rejsów wycieczkowych i związanych z nimi blogerów.
Na platformie znaleźć też można artykuły publikowane w magazynach pokładowych linii lotniczych TUI i filmy (także na żywo) prezentujących różne wydarzenia z życia spółek koncernu. Kolejne teksty, zdjęcia i filmy pojawiają się w serwisie każdego dnia.
Jak informuje portal WUV.de, za kompilację materiałów odpowiedzialna jest berlińska agencja Blumberry. Do jej obowiązków należy również redagowanie publikowanych tekstów. Według zapowiedzi serwis będzie prowadzony nie tylko po niemiecku i angielsku, lecz także w pięciu innych językach. Zasięg portalu szacowany jest na 8 milionów użytkowników.
– Na Travel.me tworzymy wspólne miejsce dla wszystkich informacji zbieranych przez koncern i prezentujemy różne oblicza marki TUI – komentuje projekt Magnus Hüttenberend, kierownik komunikacji elektronicznej w Grupie TUI.