PTQV poprzez markę VisitPoland.com oferuje różnorodne usługi turystyki przyjazdowej. Sprzedaje m.in. oferty dla turystów indywidualnych i grupowych, pakiety spa i wellness, wyjazdy luksusowe i krótkie wycieczki miejskie. Zajmuje się również organizacją kongresów i wyjazdów firmowych, a także wyjazdami na festiwale, koncerty i wydarzenia kulturalne. Teraz zaprasza organizatorów tego typu imprez do zamieszczania na swojej stronie bezpłatnych informacji na temat swoich usług.

Odświeżona wersja portalu została uruchomiona na początku lutego. PTQV nie chce podaje jednak, czy w pierwszych dniach jej działania zaobserwowała większe zainteresowanie potencjalnych klientów. Serwis promuje swoje usługi m.in. poprzez konto na Facebooku (obecnie: 219 fanów).

Portal jest podzielony na dwie części, w przypadku niektórych produktów, takich jak wycieczki czy wyjazdy firmowe, PTQV podaje jedynie zarys możliwości współpracy i zachęca do indywidualnych negocjacji po wypełnieniu formularza kontaktowego. Istnieje też możliwość samodzielnej rezerwacji noclegu wybranego z bazy obiektów dostępnych w systemie touroperatora.

Rok Švab, dyrektor działu turystyki przyjazdowej PTQV, pytany, dlaczego serwis nie umożliwia klientom samodzielnego filtrowania ofert, wyjaśnia, że strona ma służyć jedynie ogólnemu przybliżeniu działalności firmy, która koncentruje się na ofertach indywidualnych. – Mówimy o naszym własnym portalu i naszych własnych produktach turystycznych. Oznacza to, że oferty proponujemy, aranżujemy i filtrujemy na podstawie własnej wiedzy – mówi. Dodaje, że sortowanie poprzez koszt wyjazdu lub ranking opinii jest możliwe jedynie w sekcji poświęconej współpracującym z touroperatorem hotelom.