Jak informuje portal Gloobi.de, powołując się na wyjaśnienia touroperatora, akcja promocyjna skierowana była do 400 klientów z Hanoweru i okolic, którzy w ostatnich 18 miesiącach kupili on-line wakacje w jednym z klubowych hoteli Magic Life Club. Bonusem o wartości 100 euro organizator chciał zachęcić ich do ponownego zarezerwowania wakacji ze swojej oferty. Adresatami akcji „100 euro rabatu w ramach podziękowania” zostali jednak wszyscy klienci znajdujący się w bazie danych TUI Deutschland.

TUI podaje, że wysyłka została zatrzymana natychmiast po zauważaniu pomyłki. Mejl trafił jednak do połowy adresatów. „Wśród odbiorców pojawili się także klienci agentów, którzy nie powinni byli otrzymać tej wiadomości” – zapewnia TUI w piśmie skierowanym do agentów.

Klienci, którzy zgłosili się po odbiór bonu co prawda go otrzymują, ale są informowani, że zniżkę mogą dostać tylko w biurze agencyjnym, w którym dokonali ostatniej rezerwacji. „Mamy nadzieję, że w ten sposób naprawimy ten niepotrzebny błąd. Dziękujemy za Państwa zrozumienie” – napisał do agentów touroperator.