Na nowej stronie jest więcej grafik, zdjęć i banerów, które pomagają w nawigacji. Odświeżony też został layout, a rozwijane menu przedstawia nową ofertę biura. Powstały nowe kategorie i nowe filtry wyszukiwania. Strona ułatwia też przejście na funclubowe profile w mediach społecznościowych, kontakt z konsultantem i pozostawienie wiadomości, która trafi do działu obsługi klienta.

Jak podaje Anna Białek, specjalista ds. komunikacji z mediami i kluczowymi klientami w Funclubie, najważniejsze zmiany zaszły w panelu „Twoja rezerwacja”. Po zalogowaniu (wpisaniu numeru rezerwacji i danych osobowych) można dodać wypełnione dokumenty rezerwacyjne i sprawdzić szczegóły dotyczące wyjazdu. W panelu klienta znajdzie się komplet dodanych już dokumentów, dokumenty do uzupełnienia i serwis płatności. Można w nim też sprawdzić dane wyjazdowe i historię zamówienia.

Funclub opisuje, że pomysł zbudowania nowej strony pojawił się na początku 2016 roku, a pierwsze prace rozpoczęły się już po kilku miesiącach. Touroperator podaje, że wprowadzanie zmian na nowej stronie jeszcze się nie zakończyło. Regularnie będą dodawane kolejne udogodnienia i nowości: rozbudowane zostaną multimedia, pojawi się też dział poświęcony transportowi.

Funclub zachęca do dzielenia się uwagami i opiniami o nowej stronie, które wysyłać można na adres: support@funclub.pl.