Reklama
Rozwiń

Wyszukiwarki łaskawsze dla portfeli agentów

Niemiecki Traveltainment stworzył narzędzie, które pozwala agentom eksponować na stronie internetowej oferty z najlepszą prowizją dla sprzedawcy

Publikacja: 30.06.2017 07:41

Wyszukiwarki łaskawsze dla portfeli agentów

Foto: Pixabay

System Boost powstał z myślą o agentach internetowych – informuje portal branżowy FVW. Dzięki niemu biura będą mogły jeszcze dokładniej sterować wynikami wyszukiwania oferty na stronach.

– Do tej pory biura internetowe mogły sortować propozycje wyjazdów tylko po cenie lub po ocenie. W przyszłości będą miały możliwość prezentować wyniki według indywidualnych kryteriów i dzięki temu wyróżnić się na tle konkurencji – mówi Carlo Matic, prezes Interactive Pioneers Travel, partnera projektu.

Narzędzie będzie wdrażane w przyszłym roku w systemie rezerwacyjnym Bistro należącym do Traveltainment.

Dzięki Boost każdy agent może samodzielnie ustawić kryteria, według których system przesortuje ofertę dla klienta. Wśród nich znalazły się kierunki wakacyjne ustawiane według terminu wyjazdu. Widoczne będą też wskaźniki pokazujące, jak szybko zmienia się dostępność i cena.

– Agenci internetowi będą w pełni zarządzać wynikami wyszukiwań – podkreśla Matic. – Boost jest świetnym uzupełnieniem dla Traveltainmentu i wielkim krokiem naprzód dla agentów internetowych – uważa Bernhard Steffens, prezes Traveltainment.

Przykładowo biura mogą usuwać z listy oferty niskiej jakości, a tym samym poprawiać obsługę klienta. Steffens zwraca uwagę, że Boost umożliwia stosowanie według różnych kryteriów. – Ktoś będzie ustawiał (wyniki wyszukiwania) po prowizji, ktoś inny po jakości, a kolejny po wskaźniku konwersji – wymienia prezes. Narzędzie będzie też pomocne przy prowadzeniu akcji specjalnych z wybranymi touroperatorami.

Boost ma być w przyszłości rozwijany i dostosowany do innych systemów komunikacji z klientem, na przykład do profili firmowych na Facebooku.

System Boost powstał z myślą o agentach internetowych – informuje portal branżowy FVW. Dzięki niemu biura będą mogły jeszcze dokładniej sterować wynikami wyszukiwania oferty na stronach.

– Do tej pory biura internetowe mogły sortować propozycje wyjazdów tylko po cenie lub po ocenie. W przyszłości będą miały możliwość prezentować wyniki według indywidualnych kryteriów i dzięki temu wyróżnić się na tle konkurencji – mówi Carlo Matic, prezes Interactive Pioneers Travel, partnera projektu.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Itaka: Wystartowała sprzedaż wyjazdów na zimę 2025/2026. W drodze dwa nowe kierunki
Biura Podróży
„Itaka Arena” - od dzisiaj biuro podróży jest sponsorem opolskiego stadionu
Biura Podróży
Agenci turystyczni w Niemczech: Nasze porady (czasem) kosztują
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biura Podróży
Wakacje w Grecji coraz droższe. Dla odmiany - tanieją Turcja, Bułgaria, Egipt
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń