Reklama

Wyszukiwarki łaskawsze dla portfeli agentów

Niemiecki Traveltainment stworzył narzędzie, które pozwala agentom eksponować na stronie internetowej oferty z najlepszą prowizją dla sprzedawcy

Publikacja: 30.06.2017 07:41

Wyszukiwarki łaskawsze dla portfeli agentów

Foto: Pixabay

System Boost powstał z myślą o agentach internetowych – informuje portal branżowy FVW. Dzięki niemu biura będą mogły jeszcze dokładniej sterować wynikami wyszukiwania oferty na stronach.

– Do tej pory biura internetowe mogły sortować propozycje wyjazdów tylko po cenie lub po ocenie. W przyszłości będą miały możliwość prezentować wyniki według indywidualnych kryteriów i dzięki temu wyróżnić się na tle konkurencji – mówi Carlo Matic, prezes Interactive Pioneers Travel, partnera projektu.

Narzędzie będzie wdrażane w przyszłym roku w systemie rezerwacyjnym Bistro należącym do Traveltainment.

Dzięki Boost każdy agent może samodzielnie ustawić kryteria, według których system przesortuje ofertę dla klienta. Wśród nich znalazły się kierunki wakacyjne ustawiane według terminu wyjazdu. Widoczne będą też wskaźniki pokazujące, jak szybko zmienia się dostępność i cena.

– Agenci internetowi będą w pełni zarządzać wynikami wyszukiwań – podkreśla Matic. – Boost jest świetnym uzupełnieniem dla Traveltainmentu i wielkim krokiem naprzód dla agentów internetowych – uważa Bernhard Steffens, prezes Traveltainment.

Reklama
Reklama

Przykładowo biura mogą usuwać z listy oferty niskiej jakości, a tym samym poprawiać obsługę klienta. Steffens zwraca uwagę, że Boost umożliwia stosowanie według różnych kryteriów. – Ktoś będzie ustawiał (wyniki wyszukiwania) po prowizji, ktoś inny po jakości, a kolejny po wskaźniku konwersji – wymienia prezes. Narzędzie będzie też pomocne przy prowadzeniu akcji specjalnych z wybranymi touroperatorami.

Boost ma być w przyszłości rozwijany i dostosowany do innych systemów komunikacji z klientem, na przykład do profili firmowych na Facebooku.

System Boost powstał z myślą o agentach internetowych – informuje portal branżowy FVW. Dzięki niemu biura będą mogły jeszcze dokładniej sterować wynikami wyszukiwania oferty na stronach.

– Do tej pory biura internetowe mogły sortować propozycje wyjazdów tylko po cenie lub po ocenie. W przyszłości będą miały możliwość prezentować wyniki według indywidualnych kryteriów i dzięki temu wyróżnić się na tle konkurencji – mówi Carlo Matic, prezes Interactive Pioneers Travel, partnera projektu.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Stowarzyszenia SOIT i GAR będą wspólnie rozwijać polską branżę incentive
Biura Podróży
Nowe narzędzie Google'a. AI wyszuka bilet lotniczy w najlepszej cenie
Biura Podróży
Nowa gwarancja Coral Travel - 23 procent wzrostu
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki: Dokąd i za ile podróżowali w wakacje Polacy?
Reklama
Reklama