Thomas Cook dodaje kolejne hotele własnych marek

11 nowych hoteli własnych, poza wcześniej ogłoszonymi, ma wejść do oferty Thomasa Cooka na sezon zimowy 2018/2019. Łącznie do tego czasu koncern będzie miał o 20 obiektów więcej niż obecnie

Publikacja: 27.10.2017 09:11

Fot. thomascook.com

Fot. thomascook.com

Foto: Materiały promocyjne

Wśród nowych hoteli znajdą się cztery spod luksusowej marki Sentido i trzy Sunprime dostępne tylko dla gości dorosłych. Na najbliższe lato otwarte zostaną dwa obiekty w miejscowości Islantilla, nowej u Thomasa Cooka na hiszpańskim wybrzeżu Costa de la Luz. Koncern wprowadza też połączenia lotnicze do Salonik, bo na Riwierze Olimpijskiej uruchomi jeden hotel z sieci Smartline i jeden Sentido Mediterranean Village.

Kolejne plany dotyczą Sentido Orosei na Sardynii, firma spodziewa się, że odniesie on podobny sukces jak w tym roku na Sycylii, gdzie goście koncernu pierwszy raz mogli zamieszkać w Sentido Acacia Marina. Koncern zamierza też otworzyć następne obiekty pod marką Casa Cook w Chanii na Krecie w sezonie Lato 2018 i w Chorwacji na Lato 2019.

– 11 nowych hoteli, których otwarcie dziś ogłosiliśmy, to potwierdzenie naszego zaangażowania w tworzenie produktu dopasowanego do potrzeb i portfeli naszych klientów – mówi prezes koncernu Peter Fankhauser. – Planujemy wprowadzać do programu nowe kierunki i oferować szereg hoteli w popularnych miejscach, które będą mocną podstawą na Lato 2018.

Prezes dodaje, że dzięki skoncentrowaniu się na własnych hotelach, Thomas Cook może lepiej kontrolować jakość oferowanych usług. – Sukces naszego drugiego hotelu Casa Cook na Kosie tego lata, który miał prawie pełne obłożenie w sezonie, pokazuje, że własne obiekty mogą przyciągnąć nowych klientów i poprawić zadowolenie tych, którzy już są z nami – zapewnia Fankhauser.

Ostatnio koncern ogłosił, że przejął 42 procent udziałów w sieci hotelowej Aldiana, dzięki czemu do grupy jego własnych obiektów dołączyło kolejnych osiem. A rozbudowa tego segmentu oferty to jeden z filarów strategii Thomasa Cooka. Firma wprowadziła też usługę „Wybierz swój pokój”, która pozwala klientom samodzielnie zadecydować, w której części hotelu zamieszkają.

Touroperator podkreśla też, że regularnie ocenia usługi oferowanych hoteli, a wynikiem ostatnich analiz było usunięcie z oferty 19 obiektów na sezon Zima 2018/19. Wśród nich pozbyto się 13 hoteli smartline, czterech Sentido i dwóch Sunconnect. W wyniku tych zmian na koniec sezonu 2018/2019 koncern będzie miał w sumie 191 obiektów własnych, włączając w to te marki Aldiana.

Wśród nowych hoteli znajdą się cztery spod luksusowej marki Sentido i trzy Sunprime dostępne tylko dla gości dorosłych. Na najbliższe lato otwarte zostaną dwa obiekty w miejscowości Islantilla, nowej u Thomasa Cooka na hiszpańskim wybrzeżu Costa de la Luz. Koncern wprowadza też połączenia lotnicze do Salonik, bo na Riwierze Olimpijskiej uruchomi jeden hotel z sieci Smartline i jeden Sentido Mediterranean Village.

Kolejne plany dotyczą Sentido Orosei na Sardynii, firma spodziewa się, że odniesie on podobny sukces jak w tym roku na Sycylii, gdzie goście koncernu pierwszy raz mogli zamieszkać w Sentido Acacia Marina. Koncern zamierza też otworzyć następne obiekty pod marką Casa Cook w Chanii na Krecie w sezonie Lato 2018 i w Chorwacji na Lato 2019.

Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej
Biura Podróży
Dertour Group przejmuje firmę Anixe. „Strategiczna inwestycja w technologie”
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki z wakacji: Będzie kolejny rekord w biurach podróży
Biura Podróży
Polska platforma turystyczna eSky.pl kupiła znaną brytyjską markę Thomas Cook
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż przyszłorocznych wakacji. Liczy na 320 tysięcy klientów
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki