ESky w Boliwii, Portoryko i Kostaryce

Grupa eSky – obejmująca internetowe biuro podróży, operujące w Polsce, w Europie Środkowo–Wschodniej i w Ameryce Południowej – rozpoczęła działalność na trzech nowych rynkach: w Boliwii, Portoryko i Kostaryce

Publikacja: 07.11.2017 10:17

fot. esky.pl

fot. esky.pl

Foto: Materiały promocyjne

ESky oferuje usługi turystyczne w 21 krajach. W 2016 roku Grupa eSky sprzedała ponad 1,2 miliona biletów lotniczych i niemal 800 tysięcy innych produktów z własnej oferty. Według szacunków eSky wejście na 3 nowe rynki amerykańskie pozwoli grupie pozyskać co najmniej 9 milionów nowych użytkowników gotowych kupować oferty turystyczne przez internet.

W Ameryce Południowej eSky działa od 2011 roku. Od tego czasu rozpoczęła sprzedaż na 12 tamtejszych rynkach i wybiła się na 3. pozycję w Brazylii i na 2. pozycję w Peru. Funkcjonuje tam pod marką eDestinos.

Nowej grupie odbiorców eSky umożliwi nie tylko rezerwację lotów, lecz także miejsc noclegowych, wypożyczenie samochodu czy zakup ubezpieczenia. Serwisy WWW na nowych rynkach będą prowadzone w językach lokalnych, a dodatkowo będą używać dostępnych w regionie metod płatności, m.in. SafetyPay w Kostaryce.

– Jednym z kluczowych elementów naszej strategii jest optymalizacja produktów, otwieranie nowych rynków, automatyzacja procesów i dzięki temu osiąganie synergii między obszarami – mówi cytowany w komunikacie prasowym Łukasz Neska, wiceprezes zarządu i szef marketingu w Grupie eSky. – Nasz model biznesowy zakłada relatywnie niskokosztową ekspansję geograficzną, która z jednej strony umożliwia dotarcie do nowej grupy klientów, a z drugiej – pozyskanie nowych partnerów i kierunków dla dotychczasowych użytkowników. Dzięki temu zarówno nasze możliwości, jak i oferta stale się rozwijają, a my jesteśmy kluczowym graczem na atrakcyjnych rynkach Ameryki Południowej i Środkowej, gdzie ustępujemy miejsca jedynie Grupie Despegar, która całkiem niedawno debiutowała na NYSE – dodaje.

Grupa eSky działa od 2004 roku pod markami: eSky (w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Mołdawii, Rumunii, Bułgarii i Turcji) oraz eDestinos w Ameryce Południowej i Środkowej (w Brazylii, Peru, Kolumbii, Boliwii, Paragwaju, Panamie, Hondurasie, Salwadorze, Portoryko, Nikaragui, Gwatemali, Kostaryce i na Dominikanie).

– Oprócz niezbędnych doświadczeń i znajomości lokalnego rynku, potrzebowaliśmy przede wszystkim zaawansowanych narzędzi. Internetowego silnika rezerwacji, który umożliwi nam pracę na dużych bazach oraz agregowanie danych od wielu dostawców, a także atrakcyjnej i funkcjonalnej aplikacji oraz serwisu dla użytkowników – opisuje Neska. – W tej chwili pracujemy na autorskim rozwiązaniu, platformie eTS (eSky Travel Search), którego możliwości zabezpieczają dalszy rozwój Grupy eSky – dodaje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biura Podróży
Anex Tour będzie promował Wietnam. „Nowy rozdział w naszej firmie”
Biura Podróży
Wakacje 2025 przestały drożeć. Tylko jeden kierunek wyłamał się z tej reguły
Biura Podróży
Anex Tour świętował udany rok. "W tym sezonie obsłużymy już pół miliona klientów"
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biura Podróży
„Turystyka - bez barier”. Dzieci i seniorzy odwiedzili Dolny Śląsk z Polską Izbą Turystyki
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego